دوربینی با ظاهر ساده

بازار دیجیتال- شرکت Casio بعد از عرضه باریک‌ترین دوربین عکاسی دیجیتال جهان با مدل V۷، به تازگی جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خود را به بازار معرفی کرده است. در حقیقت Casio دوربین مدل Exilim EX-V۸ خود را در ماه گذشته یعنی ماه آگوست معرفی کرد.

این دوربین ظاهری ساده دارد و لنز آن در زیر یک قسمت محافظ قرار گرفته است، تا با روشن شدن دوربین، توسط کاربر کنار زده شود.

دوربین جدید Casio دارای وضوح تصویر ۱/۸مگاپیکسلی بوده و قدرت زوم اپتیکال آن به ۷برابر می‌رسد.

در قسمت جلوی دوربین و در زیر قسمت مربوط به لنز و فلاش، دو میکروفن استریوی کوچک برای ضبط صدا در حالت فیلمبرداری قرار دارند. این دوربین در قسمت پشت خود دارای یک نمایشگر LCD با ابعاد ۵/۲اینچی است. در سمت راست دوربین به راحتی می‌توان شکاف مربوط به قرار گرفتن کارت‌های حافظه را مشاهده کرد.

نکته جالب درباره این دوربین آن است که قسمت بالای آن برخلاف اغلب دوربین‌ها دارای امکانات مختلفی نیست. البته باید دکمه شاتر و پاور این دوربین را که در بالای آن قرار دارند از این موضوع مسثتنا کرد.

شرکت Casio هنوز زمان مشخصی را برای عرضه عمومی این محصول اعلام نکرده است. این در حالی است که قیمت تعیین شده برای دوربین مدل Exilim EX-V۸ از طرف شرکت Casioا، ۹۹/۳۲۹دلار اعلام شده است.