ماه رمضان و کاهش قیمت ضبط‌صوت خانگی

بازاردیجیتال- قیمت دو دستگاه ضبط‌صوت خانگی شرکت پاناسونیک طی دو هفته اخیر کاهش یافته است. طبق اعلام شرکت پاناسونیک (بانیان الکترونیک) این کاهش قیمت همزمان با آغاز ماه رمضان صورت گرفته و حدود ۳۰ تا ۵۰هزار تومان بوده است.

به گفته مسوول فروش شرکت پاناسونیک این کاهش قیمت در دو مدل ضبط‌صوت خانگی جدید NC۹ و NC۶ این شرکت مشهود است.این دو دستگاه با ویژگی‌هایی چون تجهیز به پورت USB و یک ورودی صدا به بازار عرضه شده‌اند.همچنین شکل ذوزنقه‌ای این دستگاه‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا کمترین تداخل صدا در آنها صورت گیرد.

مدل NC۹ همچنین به یک ورودی HDMI مجهز بوده و قابلیت سازگاری با تلویزیون‌های LCD سری ویرا این شرکت را نیز دارا است.

NC۹ و NC۶ در حال حاضر با گارانتی بانیان الکترونیک به ترتیب با قیمت ۵۶۰ و ۳۴۰هزار تومان به فروش می‌رسند.همچنین برخی از دستگاه‌های ضبط‌صوت خانگی شرکت پاناسونیک طی یک هفته اخیر، افزایش قیمت جزئی (۵ تا ۱۰هزار تومان) را تجربه کرده‌اند.

طبق اعلام شرکت پاناسونیک این افزایش قیمت در مدل‌های VK-۸۵۰، VK۷۵۰ و VK-۹۵۰ رخ داده که در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۳۱۰، ۳۸۵ و ۴۴۸هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین طبق اعلام شرکت ال‌جی (گلدایران) قیمت انواع دستگاه ضبط‌صوت خانگی این مارک طی یک هفته گذشته با کاهش قیمت جزئی روبه‌رو بوده است، البته این کاهش قیمت بین ۴ تا ۵هزار تومان است. در حال حاضر دستگاه‌های ضبط‌صوت خانگی KR-۹۲۰۰ KR-۹۹۰۰ و KR-۸۹۰۰ که جزو دستگاه‌های جدید این شرکت محسوب می‌شوند، به ترتیب با قیمت ۲۴۰، ۳۱۵ و ۲۸۷هزار تومان به فروش می‌رسند.