آشفته بازار همراه خارجی

باز هم امروز نوبت به تحلیل اوضاع بازار گوشی رسید. براساس شنیده‌های در گوشی از کسبه محترم خیابان جمهوری، گفته می‌شود که این بار قحطی گریبان W۸۰۰ سونی‌اریکسون را گرفته است. هر چند که شنیده می‌شود W۸۰۰ با گارانتی‌های متفرقه در بازار کمیاب شده است، اما برخی از فروشندگان معتقدند که این مدل کمیاب نشده فقط طرفدارانش افزایش پیدا کرده در نتیجه به نظر می‌رسد که کمیاب شده است. با توجه به صحبت‌های فوق پیدا کنید، پرتقال‌فروش را. W۸۰۰ هم‌اکنون اگر گیر بیاید قیمتش نباید بیشتر از ۲۱۵هزار باشد، البته به تومان، در نتیجه مواظب باشید که کلاه بر سر مبارک نگذارند.

یک جعلی دیگر

اخیرا کپی دیگری از گوشی‌‌های نوکیا در بازار مشاهده شده است. البته هنوز خبرچین‌های علاءالدین حضور این گوشی در بازار ایران را تایید نکرده‌اند، اما حضور N۷۷ نوکلا در کشورهای حوزه جنوب‌شرقی آسیا محرز شده است. دوربین این گوشی تقلبی کمتر از ۳/۱ مگاپیکسل است و این در حالی است که مدل اصلی آن ۲ مگاپیکسل وضوح دوربین دارد. گفته می‌شود که مو لا درز این کپی ارتباطی نمی‌رود و جاعلان زحمتکش که احتمالا چینی هم هستند، بسیار دقیق و حرفه‌ای این شاهکار دیجیتالی را خلق کرده‌اند البته از نوع تغییر ژنتیک‌یافته‌اش.

HTC و یک مدل جدید

و آخر هم اینکه گفته می‌شود به تازگی جدیدترین مدل تلفن‌همراه جیبی موسوم به TYTNII که جزو محصولات HTC بوده و به امکانات منحصر به فردی تجهیز شده است در خیابان جمهوری تهران رویت شده است. سیستم موقعیت‌یاب جهانی، صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایتی، بلوتوث و به‌کارگیری آخرین نسخه ویندوز موبایل از امکانات این گوشی ۸۲۰هزار تومانی است.