دوربین جدید BenQ با امکانات پیشرفته

بازار دیجیتال- شرکت BenQ که یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید محصولات مصرفی الکترونیکی به ویژه برای کاربران خانگی است، جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خود را به بازار معرفی کرد. این شرکت دوربین مدل C۸۴۰ را به عنوان آخرین محصول خود در دسته دوربین‌های دیجیتال هفته گذشته به بازار معرفی کرد.

این دوربین دارای وضوح تصویر ۸مگاپیکسلی بوده و مجهز به لنز شرکت Pentax است. حساسیت لنز این دوربین به ۱۶۰۰ ISO می‌رسد که به کاربران امکان عکسبرداری حتی در نور کم را هم می‌دهد.

C۸۴۰ دارای امکاناتی مانند لرزشگیر دست،‌ شناسایی و تشخیص چهره (Face Tracking) و قدرت زوم اپتیکال تا ۳برابر است. این دوربین همچنین قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر ۴۰۰×۷۲۰ پیکسل و سرعت ۳۰فریم در هر ثانیه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. کاربران این دوربین امکان عکاسی با ۱۵ حالت مختلف را با آن تجربه می‌کنند که حالت عکاسی در شب و عکاسی پرتره از جمله این حالت‌ها هستند. PictBridge هم ویژگی دیگری است که به وسیله آن کاربران می‌توانند عکس‌های خود را به طور مستقیم و با استفاده از پرینترهای مخصوص، چاپ کنند. C۸۴۰ که هنوز زمان عرضه و قیمت آن توسط شرکت BenQ اعلام نشده است، امکان ارتقای حافظه تا ۴گیگابایت را با استفاده از کارت‌های حافظه SD دارد.