دوربینی با رنگ‌های متنوع

بازار دیجیتال- رقابتی شدن بازار دوربین‌های عکاسی دیجیتال در حقیقت بیشترین منفعت را نصیب خریداران و کاربران این محصول کرده است. هر چه باشد اولین نتیجه عرضه محصول در بازار رقابتی، بالاتر رفتن کیفیت محصولات تولید شده و تنوع بیشتر آنها است. درست به همین دلیل هم هست که این روزها اغلب شرکت‌های تولیدکننده محصولات دیجیتال به ویژه دوربین‌های دیجیتال، محصولاتی شبیه به هم تولید می‌کنند.

به این ترتیب قطعا محصولاتی با ویژگی‌ها و امکانات متفاوت می‌توانند فروش بهتری در چنین بازاری داشته باشند.

در این میان توجه به شکل ظاهری دوربین‌ها گویا اخیرا مورد توجه شرکت‌های تولیدکننده قرار گرفته است.

شرکت KODAK هم یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی اقدام به طراحی و تولید محصولاتی با ظاهر جذاب و

به‌روزتر کرده است.

دوربین عکاسی دیجیتال مدل Easy Share V۸۰۳ یکی از محصولات جدید این شرکت است که اخیرا به بازار معرفی شده است.

این دوربین که بیشتر به خاطر طراحی ساده و تنوع رنگ‌هایش مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد، تمام قابلیت‌های معمول یک دوربین عکاسی دیجیتال را در اختیار دارد. V۸۰۳ در هشت رنگ متنوع طراحی شده و به این دلیل می‌تواند با سلیقه بسیاری از کاربران سازگار باشد.

وضوح تصویر این دوربین برابر ۸ مگاپیکسل بوده و قدرت زوم اپتیکال آن به ۳برابر می‌رسد.

این دوربین مجهز به لنز شرکت Kodak با حساسیت بیش از ISO۱۶۰۰ است و لنز آن در زیر یک پوشش فلزی قرار دارد که با روشن شدن دوربین به صورت کشویی کنار می‌رود.

دو حفره کوچک میکروفون هم در جلوی دوربین و گوشه سمت راست آن قرار دارند تا در هنگام فیلمبرداری بتوانند صدای فیلمبردار را به خوبی ضبط کنند.

این دوربین که مجهز به نمایشگر LCD با ابعاد ۵/۲ اینچ است، امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه را هم دارد.

ورودی شارژ این دوربین در قسمت چپ آن قرار گرفته و با استفاده از برقی با قدرت ۵ولت امکان شارژ شدن دوربین را به کاربرانش می‌دهد.

با این همه اگر در هنگام تماشای فیلم‌های ضبط‌شده در این دوربین نتوانستید صداها را به طور واضح بشنوید تعجب نکنید، چون بلندگوی کوچک این دوربین برخلاف اغلب دوربین‌های دیگر در پخش پایینی و زیری آن قرار دارد.

دوربین مدل Easy Share V۸۰۳ شرکت Kodak که در فصل اول امسال (سال۲۰۰۷) به بازار معرفی شده است، این روزها با قیمت ۹۵/۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد.