آرامش در بازار ویدئو پروژکتور

بازار دیجیتال- قیمت انواع دستگاه ویدئو پرژکتور طی یک هفته گذشته در بازار ثابت بوده است. طبق اعلام شرکت «تهران نیک‌آوا» نماینده فروش انواع دستگاه ویدئو پروژکتور سونی، این شرکت در حال حاضر انواع دستگاه خود را بدون تغییر قیمت نسبت به یک هفته گذشته به فروش می‌رساند.

به گفته امیری، مسوول فروش این شرکت، ویدئو پروژکتور مدل VPL-EX۳ سونی در حال حاضر در بازار کمیاب شده و در صورت موجود بودن با قیمت ۹۹۵هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی همچنین ویدئو پروژکتور مدل VPL-SX۴۰ را محصول جدید این شرکت می‌داند که جایگزین مدل VPL-PX۴۱ شده است.

مدل SX۴۰ قادر به نمایش تصویر از فاصله ۲۳متر نیز است.

همچنین این دستگاه دارای دو ورودی USB بوده، و وضوح تصویر ۱۶۰۰×۱۴۰۰پیکسل و کنتراست یک به ۷۰۰ از دیگر ویژگی‌های این ویدئو پروژکتور محسوب می‌شوند.

این ویدئو پروژکتور که قابلیت نمایش برای مکان‌هایی چون آمفی‌تئاتر را دارا است، این امکان را فراهم می‌کند تا تصویر در اندازه ۶۰۰اینچ، به نمایش درآید. SX۴۰ در حال حاضر با قیمت ۴میلیون و ۱۸۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین طبق اعلام شرکت شارپ (مادیران) قیمت انواع دستگاه ویدئو پروژکتور این مارک طی یک هفته گذشته در بازار ثابت بوده است. دو مدل XG-PH۵۰X و XGMB۶۷X-L جزو دستگاه‌های جدید این مارک به شمار می‌آیند که به ترتیب دارای ۴۰۰ و ۳۰۰۰ انسی‌لومن شدت روشنایی هستند.

همچنین این دو دستگاه در حال حاضر با قیمت ۴میلیون و ۸۵۰ و ۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

شرکت پاناسونیک نیز از ثبات قیمت انواع دستگاه ویدئو پروژکتور این مارک طی یک هفته گذشته خبر داد.