کاهش قیمت در بازار رادیو پخش خودرو

بازار دیجیتال- قیمت انواع دستگاه رادیو پخش خودرو با مارک جی‌وی‌سی طی یک هفته اخیر کاهش یافته است. طبق اعلام شرکت جی‌وی‌سی، این کاهش قیمت حدود ۵ تا ۱۰هزار تومان بوده که در پی عرضه سری جدید دستگاه‌های رادیوپخش جی‌وی‌سی به بازار صورت گرفته است.

در حال حاضر مدل‌های KD-G۳۸۵، KDG۳۳۵ KD-G۶۳۲، KD-G۳۸۶ جزو دستگاه‌هایی محسوب می‌شوند که با کاهش قیمت مواجه بوده‌اند. قابلیت پخش فرمت‌های MP۳، DVD، Divx و تجهیز به یک ورودی USB نیز از جمله ویژگی‌های آنها به شمار می‌آیند. نمایندگی فروش محصولات جی‌وی‌سی (مهوار الکتریک) در حال حاضر این دستگاه‌ها را به ترتیب با قیمت ۹۰، ۹۵، ۹۵ و ۱۳۰هزار تومان به فروش می‌رساند.

نمایندگی فروش محصولات سونی (بازرگانی ایران) نیز از ثبات قیمت انواع دستگاه‌های رادیو پخش خودروی این مارک طی یک هفته اخیر خبر داد و اعلام کرد: سری جدید دستگاه‌های رادیو پخش خودروی این شرکت طی هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر مدل‌های BT-۲۵۰۰ا، GT۶۶۰، GT۷۶۰ جزو دستگاه‌های رادیو پخش خودرو موجود این شرکت در بازار به شمار می‌آیند که با قابلیت پخش فرمت‌های MP۳، DIVX و VCD به بازار ارائه شده‌اند و به ورودی USB نیز مجهز هستند. این دستگاه‌ها در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۱۵۰، ۱۶۵ و ۱۶۳هزار تومان به فروش می‌رسند.

طبق اعلام این شرکت در حال حاضر مدل‌های GT۵۶۰ و CXS-۵۶۶۹ در بازار کمیاب هستند. البته این موضوع در قیمت این دو دستگاه رادیو پخش خودرو تاثیری نداشته است و در صورت موجود بودن در بازار با همان قیمت سابق به فروش می‌رسند. در حال حاضر دو مدل GT-۵۶۰ و CXS-۵۶۶۹ به ترتیب با قیمت ۱۲۰ و ۱۳۵هزار تومان به فروش می‌رسند.