MP3 Player با ظاهری متفاوت

بازار دیجیتال- با محبوبیت گوشی‌های تلفن‌همراه، تولیدکنندگان سعی کردند، قابلیت‌های متفاوتی را به آنها اضافه کنند تا امکان استفاده از یک دستگاه قابل حمل واقعی را به کاربران بدهند. به این ترتیب قابلیت پخش موسیقی جزو اولین امکانات اضافه شده به گوشی‌های موبایل بود.

این روزها اما گویا شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های پخش چندرسانه‌ای قابل حمل (PMP) و MP۳ Player سعی دارند محصولاتی با ظاهر گوشی‌های موبایل طراحی و تولید کنند.

شرکت Ministry of sound یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی محصول جدید خود را که یک MP۳ Player با ظاهری شبیه به گوشی‌های موبایل است، به بازار معرفی کرده است.

MOSMP۰۸۵ در دو نسخه ۱ و ۲گیگابایتی طراحی و تولید شده است.

این دستگاه دارای نمایشگری نسبتا بزرگ است که اندازه آن به ۲ اینچ می‌رسد.

این MP۳ Player جدید مجهز به بلندگوهای داخلی است. این در حالی است که کاربران این محصول می‌توانند از بلندگو و اسپیکرهای معمولی هم برای این دستگاه استفاده کنند.

MOSMP۰۸۵ که دارای امکان ضبط صدا به صورت معمولی و دیجیتالی است، قابلیت پخش تمام فرمت‌های معمول موسیقی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

مسوولان Ministry of sound اعلام کرده‌اند که تصمیم دارند این محصول جدید خود را از اواخر این ماه (سپتامبر) به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی برسانند.

این در حالی است که طبق اعلام این شرکت، قیمت تعیین شده برای نسخه ۱ گیگابایتی این دستگاه برابر ۹۰دلار و برای نسخه ۲ گیگابایتی آن برابر ۱۰۰دلار خواهد بود.