ماوس بی‌سیم مجهز به حافظه فلش

بازار دیجیتال - شرکت MICROSOFT HARDWARE که در حقیقت همان بخش سخت‌افزاری غول نرم‌افزاری دنیا است، به تازگی محصول جدیدی را به بازار لوازم و دستگاه‌های جانبی کامپیوتر معرفی کرده است. این شرکت که عمر آن به ۲۵ سال می‌رسد، اولین ماوس قابل شارژ بی‌سیم مخصوص انواع نوت‌بوک‌ را معرفی کرده است.

MOBILE MEMORY MOUSE ۸۰۰۰ یک قابلیت ویژه و منحصر به فرد دارد. این ماوس دارای حافظه فلش با ظرفیت یک گیگابایت است و می‌تواند برای ذخیره فایل‌های ضروری و مهم مناسب باشد.

به این ترتیب ماوس جدید شرکت MICROSOFT HARDWARE، سه امکان متفاوت را به کاربرانش می‌دهد تا آنها بتوانند علاوه بر استفاده از قابلیت‌های یک ماوس بی‌سیم، یک حافظه همراه را هم در اختیار داشته باشند.

این ماوس ظاهری ساده و جالب داشته و دارای سه کلید اصلی است. حافظه این محصول دو نرم‌افزار POWER POINT و MICROSOFT WORD را در خودش جا داده است، در حالی که فضای کافی برای ذخیره فایل‌های موسیقی و عکس‌های مورد علاقه کاربران را در اختیارشان قرار می‌دهد.

MOBILE MEMORY MOUSE ۸۰۰۰ مجهز به تکنولوژی ارتباطی بی‌سیم بلوتوث است و به این وسیله می‌تواند با نوت بوک‌ها و دیگر دستگاه‌های دیجیتال مجهز به این سیستم ارتباط برقرار کند.

این ماوس دارای یک پورت USB برای ارتباط با دستگاه‌های دیگر و البته شارژ شدن است. علاوه بر این پورت USB، این محصول به وسیله دو باتری کوچک سایز AAA هم قابل شارژ است.شرکت ICROSOFT HARDWARE اعلام کرده است که این محصول جدید از ماه اکتبر آینده به بازار تمام کشورهای جهان عرضه می‌شود.

این شرکت همچنین قیمت تقریبی MOBILE MEMORY MOUSE ۸۰۰۰ را در حدود ۹۵/۹۹ دلار اعلام کرده است.