PSP سونی‌اریکسون در راه است

گزارشات رسیده حاکی از آن است که شرکت سونی‌اریکسون قصد دارد گوشی جدیدی را طراحی و تولید کند. به گزارش تالیانیوز، گفته می‌شود گوشی جدید شرکت مشترک سوئدی و ژاپنی سونی‌اریکسون، قرار است با رویکرد کاربری بازی تولید شود. به گفته مایلز فلینت (Miles Flint) که هم‌اکنون به عنوان رییس هیات مدیره در شرکت سونی‌اریکسون فعالیت می‌کند، این شرکت در نظر دارد تا با تولید سری گوشی‌های PlayStation،‌ بازی‌های باکیفیت و جذاب را از طریق تلفن‌همراه به مشترکان خود عرضه کند.

خبرگزاری Financial Times در این باره اعلام کرده است که تولید این گوشی تنها به عنوان یک طرح در شرکت سونی‌اریکسون مطرح شده است و اجرای این طرح هنوز به قطعیت نرسیده است.

آقای فلینت در ادامه افزود، شرکت سونی‌اریکسون در حال حاضر مشغول بررسی شرایط و چگونگی تولید این گوشی است. گفته می‌شود تکنولوژی تولید این گوشی در دست بررسی است و کارشناسان این شرکت در حال تکمیل پروژه‌های مقدماتی نرم‌افزای این محصول هستند.

به گفته کارشناسان، احتمال تولید این گوشی از طرف شرکت سونی‌اریکسون زیاد است. این در حالی است که شرکت سونی پیش از این به تولید محصول کنسول بازی PSP اقدام کرده است و پیش‌بینی می‌شود با تولید این گوشی، محصول PSP خود را نیز

تکمیل کند.