دستگاه‌های ویدئو پروژکتور پرفروش سونی

بازار دیجیتال - قیمت انواع دستگاه ویدئو پروژکتور طی یک هفته اخیر در بازار ثابت بوده است. به گفته امیری، مسوول فروش انواع دستگاه ویدئو پروژکتور سونی (نیک آوا) در‌حال‌حاضر انواع دستگاه‌های این مارک بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته به فروش می‌رسند.

وی همچنین دو مدل VPL-ES۴ و VPL-EX۴ را طی یک ماه اخیر جزو پرفروش‌ترین دستگاه‌های این مارک معرفی کرد.

به اعتقاد وی این دو ویدئو پروژکتور جزو دستگاه‌‌های آموزشی این مارک محسوب می‌شوند و از این رو با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فروش این دو دستگاه نیز افزایش می‌یابد.این دو ویدئو پروژکتور با وضوح تصویر ۶۰۰×۸۰۰ و ۷۶۸×۱۰۲۴ پیکسل و دو ورودی USB به بازار عرضه شده‌اند، ضمن اینکه شدت روشنایی آنها نیز ۲۲۰۰ و ۲۱۰۰ انسیلومن است.

این دو دستگاه در حال حاضر با گارانتی نیک‌آرا به ترتیب با قیمت ۸۷۵ و ۹۹۵هزار تومان به فروش می‌رسند. امیری همچنین از عرضه یکی از جدیدترین دستگاه‌های ویدئو پروژکتور سونی به بازار خبر داد و گفت: مدل VPL-VW۱۰۰ با کنتراست یک به ۱۵هزار به بازار ارائه شده که برای مراکزی چون آمفی‌تئاترها مناسب است.

این دستگاه که حدود یک هفته است به بازار داخلی عرضه شده است. در حال حاضر با قیمت ۸میلیون و ۳۴۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین طبق اعلام شرکت شارپ (مادیران) قیمت انواع دستگاه ویدئو پروژکتور این مارک طی یک هفته اخیر ثابت بوده و تغییری نکرده است. شرکت پاناسونیک (البرز تابان) نیز از ثبات قیمت انواع دستگاه ویدئو پروژکتور خود خبر داد.