HP گوشی جدید خود را معرفی کرد

موبنا - شــرکــت «اچ. پــی» گــوشی تــلفــن‌همراه مــدل HP iPAQ ۶۱۰/۶۱۴ از سری گوشی‌های Business Navigator را به بازار معرفی کرد. به گزارش سایت ‌اینترنتی mobiewhack‌، گوشی تلفن‌همراه ۶۱۴ / HP iPAQ ۶۱۰ و سری Business Navigator در حقیقت دو گوشی تلفن‌همراه دریک دستگاه است که از فناوری نسل سوم (۳G) برخوردار بوده و دارای سیستم GPS و برنامه‌ریز شخصی است که به کاربر کمک می‌کند تا برنامه‌های تجاری و بازرگانی خود را مرتب کند.

کاربر می‌تواند از طریق گوشی تلفن‌همراه مذکور با بهره‌گیری از فناوری وایرلس ۳G و چهارباندی به شبکه جهانی اینترنت متصل شود.

این گوشی همچنین قابلیت اتصال به کامپیوترهای نوت‌بوک و یا کامپیوترهای خانگی PC آن‌لاین را با سرعت بالای فناوری HSDPA و اطلاعات شبکه یک و دو جی‌پی‌اس دارد.

کاربر با داشتن این گوشی در حقیقت یک بسته نرم‌افزاری Mobile Office Outlook را در اختیار دارد که این بسته نرم‌افزاری شامل Calendar ، Contacts‌، Email و Tasks است.

گوشی HP iPAQ ۶۱۰/۶۱۴ دارای یک دوربین ۳مگاپیکسلی، سیستم Media Player‌، قابلیت دیدن تصاویر ویدیویی و خواندن ebooks (کتاب‌های الکترونیکی) با به کارگیری سیستم Windows Media Player ۱۰ Mobile را دارا است.