شرکت سامسونگ الکترونیک دو نمونه از مانیتورهای بزرگ را ویژه ویندوز ویستا به بازار عرضه کرده است. یکی از این مانیتورهای مدل (Synomaster ۲۰۶BW) در اندازه ۲۰اینچی و دیگری مدل (Synomaster ۲۲BW) در اندازه ۲۲اینچی است که بزرگ‌ترین سایز مانیتورهای موجود در بازار است.

مانیتورهای بزرگ ویندوز ویستا سامسونگ از چند ویژگی مهم برخوردار هستند که این ویژگی‌ها حتی از سطح انتظارات مورد نظر ویندوز ویستا در ارتباط با گرافیک‌های بسیار ممتاز نیز بالاتر است. طراحی زیبا و رنگ مشکی براق بدنه این مانیتورها از دیگر ویژگی‌های آنها محسوب می‌شود.

شرکت مایکروسافت و سامسونگ از نخستین مرحله اجرای طرح ساخت این دو مدل مانیتور و همچنین از مرحله طراحی تا آخرین مرحله با تشکیل یک تیم ضربتی ویژه با یکدیگر همکاری و همفکری تنگاتنگی داشته‌اند که حاصل این همکاری نزدیک، تولید مانیتورهایی بوده که نه تنها از نظر طراحی و زیبایی بدنه و بلکه از نظر کارآیی موجبات رضایت خاطر کامل مایکروسافت را فراهم ساخته است.

هایون هو، معاون ارشد بخش تولید مانیتورهای ویندوز ویستای سامسونگ در این زمینه گفته است: سامسونگ قبلا با ساخت و عرضه مانیتورهای ۱۹اینچی ویندوز ویستا زمینه را برای عرضه مانیتورهای بزرگ ۲۰ و ۲۲اینچی ویندوز ویستا در بازارهای جهانی آماده کرده بود و حالا قصد دارد با کسب گواهینامه ویندوز ویستا برای تمامی مانیتورهای اندازه بزرگ خود، سنگ بنای محکم‌تری را برای بازار این محصولات در آینده پی‌ریزی کند.