افت قیمت مانیتورهای ال‌جی

بازار دیجیتال- قیمت انواع مانیتورهای LCD و CRT ال‌جی طی یک ماه گذشته در حدود یک تا ۲۵هزار تومان کاهش یافته است. طبق اعلام فعالان بازار، ال‌جی حدود دو ماه قبل، نرخ مانیتورهای خود را در حدود ۲ تا ۳۰هزار تومان افزایش داده بود ولی این اقدام افت آمار فروش مانیتورهای این شرکت را در پی داشت.

چرا که رقیب بزرگ این شرکت یعنی سامسونگ به‌رغم عرضه مدل‌‌های جدید به هیچ تغییری در نرخ مانیتورهای خود اعمال نکرد.

به همین دلیل (مادیران) نمایندگی فروش مانیتورهای ال‌جی طی یک ماه اخیر نرخ مانیتورهای خود را کاهش داد.

نمایندگی فروش مانیتورهای ال‌جی (مادیران) نیز ضمن تایید خبر افت قیمت مانیتورهای این شرکت گفت: در حال حاضر مانیتورهای CRT با ۵ تا ۲۵هزار تومان افت قیمت و مانیتورهای CRT این مارک با یک تا ۳هزار تومان کاهش قیمت به فروش می‌رسند که علت این امر بالا بردن توان رقابت با سایر تولید و عرضه‌کنندگان مانیتور است.

این نمایندگی مدل‌های ۱۷۴۰ از سری مانیتورهای سفید فام و مدل‌های ۱۷۵۲ و ۱۷۳۰ را جزو پرفروش‌های این برند در بازار معرفی کرد که به ترتیب با قیمت ۳۱۵هزار، ۲۶۲هزار و ۲۷۸هزار تومان به فروش می‌رسند.

نمایندگی فروش مانیتورهای سامسونگ نیز از ثبات قیمت مانیتورهای این شرکت طی دو ماه اخیر خبر داد و گفت: مانیتورهای جدید این شرکت طی روزهای آینده وارد بازار خواهند شد و به احتمال زیاد با ورود مدل‌های جدید به بازار شاهد افت قیمت مدل‌های قدیمی خواهیم بود.