ثبات قیمت همچنان ادامه دارد - ۱۷ شهریور ۸۶

بازار دیجیتال- قیمت انواع دستگاه رادیوپخش خودرو طی یک هفته اخیر در بازار ثابت بوده است. طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری پایونیر، انواع دستگاه رادیوپخش این شرکت با قیمت‌های سابق به فروش می‌رسند.

در‌حال‌حاضر مدل‌های ۶۹۵۰، ۵۹۵۰،‌ ۲۹۵۰ و ۴۹۵۰ جزو دستگاه‌های موجود این شرکت در بازار محسوب می‌شوند که قابلیت پخش فرمت‌های MP۳ و Divx را دارا هستند.

مدل‌های فوق در‌حال‌حاضر با قیمت ۱۶۰‌، ۱۳۶، ۸۶ و ۱۰۵هزار‌تومان به فروش می‌رسند.

همچنین انواع دستگاه رادیوپخش ال‌جی نیز بدون تغییر قیمت نسبت به یک هفته گذشته به فروش می‌رسند.

مدل‌هایLAC-M۸۶۰۰ ، LAV-M۷۵۰۰ ،TCD ۱۰۰ و LAC-M۷۶۰۰ جزو دستگاه‌های رادیوپخش این شرکت در بازار هستند که قابلیت پخش فرمت‌های MP۳، VCD و Divx را دارا هستند.

ضمن اینکه مدل LAC-M۶۶۰۰ این مارک نیز جزو رادیوپخش‌‌های پرفروش این شرکت به شمار می‌آید.

در‌حال‌حاضر مدل‌های TC-D۱۰۰ ،LAC-M۸۶۰۰، LAV-M۷۶۰۰ ، LAV-M۷۵۰۰ به ترتیب با گارانتی گلدیران با قیمت ۲۲۰‌، ۲۲۰، ۱۴۵ و ۱۴۵هزار‌تومان به فروش می‌رسند. همچنین رادیوپخش مدل LAC-M۶۶۰۰ ال‌جی نیز با قیمت ۱۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

شرکت جی‌وی‌سی نیز جدیدترین دستگاه رادیوپخش خود را در مدل‌های KD-G۳۸۵، KD-G۳۳۵، KD-G۳۸۶ به بازار عرضه کرده است که به ورودی USB نیز مجهز هستند.

ضمن اینکه پخش فرمت‌های MP۳، VCD و Divx از دیگر ویژگی این دستگاه‌ها محسوب می‌شود.دستگاه‌های فوق در‌حال‌حاضر به ترتیب با قیمت ۱۰۰، ۱۰۵ و ۱۰۶هزار تومان به فروش می‌رسند.