بازار دیجیتال- شرکت سامسونگ خط تولید تلویزیون‌های LCD بسیار بزرگ خود را راه‌اندازی کرد. این شرکت در نظر دارد تا از طریق تولید این نوع تلویزیون‌ها سهم بیشتری از بازار تلویزیون‌های با کیفیت تصویر بالا (HD) را به خود اختصاص دهد.

تلویزیون‌های LCD سری F۹ سامسونگ که به عنوان بزرگ‌ترین تلویزیون‌های این شرکت محسوب می‌شوند، دارای صفحه نمایش ۵۲×۷۰ اینچ هستند، ضمن اینکه به سیستم روشنایی چندگانه (LED) نیز مجهز هستند، به کمک این سیستم این امکان فراهم می‌شود که بتوان نور و رنگ تصویر تلویزیون را تا درجه کنتراست یک به ۵۰۰۰۰۰ تنظیم کرد. همچنین به دلیل استفاده از سیستم LED مصرف برق در این نوع تلویزیون‌ها کاهش پیدا می‌کند، به طوری که می‌توان گفت در مقایسه با انواع دیگر تلویزیون‌های موجود، مصرف برق آنها حدود ۳۰درصد کمتر است.

همچنین تجهیز به بلندگوهای استریوفونیک، امکان اتصال به دوربین‌های فیلمبرداری و پخش فرمت MP۳ از دیگر امکانات این سری تلویزیون‌های سامسونگ به شمار می‌آیند.

این سری تلویزیون‌ها امکان نصب روی دیوار را نیز دارا بوده و به سه ورودی HDMI نیز مجهز هستند. همچنین تغییر جهت صفحه نمایش این نوع تلویزیون‌ها به صورت ۲۰ درجه به سمت بالا و ۱۵درجه به سمت پایین امکان‌پذیر است.