عرضه سری جدید تلویزیون‌های LCD سونی به بازار تهران

بازار دیجیتال- سری جدید تلویزیون‌های LCD سونی طی یک هفته اخیر به بازار عرضه شد. طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری سونی، این تلویزیون‌ها جایگزین LCDهای سری V۲۰۰ سونی شده و در مدل‌هایV۳۰۰-۲۶ا،۳۲-V۳۰۰ا،V۳۰۰-۴۰ا وا V۳۰۰-۴۶ ارائه می‌شوند.

تلویزیون‌های LCD سری V۳۰۰ از لحاظ کیفیت تصویر مانند تلویزیون‌های سری ‌V۲۰۰ بوده و دارای ویژگی‌هایی چون دو تصویر و دو ورودی HDMI هستند.

تنها تفاوتی که این سری LCDها با LCDهای سری V۲۰۰ دارند در نوع چرخش پایه این تلویزیون‌ها خلاصه می‌شود.

به طوری که در تلویزیون‌های سری V۲۰۰ پایه تلویزیون ثابت بوده و صفحه نمایش قابلیت چرخش دارد، ولی در LCDهای سری V۳۰۰ سونی، این چرخش در پایه‌ها امکان‌پذیر است.

به گفته سلیمانی، مسوول فروش این نمایندگی در حال حاضر تلویزیون‌های سری V۲۰۰ از دور خارج شد.

ضمن این که LCDهای سری X۲۰۰ این شرکت نیز در بازار کمیاب‌اند.

در حال حاضر تلویزیون‌های LCD مدل V۳۰۰-۲۶ا،اV۳۰۰-۳۲ا،۴۰-V۳۰۰ا وا V۳۰۰-۴۶ به ترتیب با قیمت یک میلیون و ۲۵۰، یک میلیون و ۶۵۰، ۲میلیون و ۵۰۰ و ۳میلیون و ۴۵۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین به گفته «گل‌پرور»، مسوول یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری پاناسونیک، قیمت انواع تلویزیون‌های LCD این شرکت طی یک هفته اخیر ثابت بوده و تغییری نداشته است.

وی همچنین به ۴ مدل از تلویزیون‌های LCD موجود این شرکت در بازار اشاره می‌کند و می‌گوید: مدل‌های LX۷۰۰-۳۲ا،

۳۲-LE۷ا،LX۷۰-۳۲اوLE۷-۲۶ جزو LCDهای موجود این شرکت در بازار محسوب می‌شوند که به ترتیب با کنتراست یک به ۸۵۰۰، یک به ۱۲۰۰، یک به ۴۰۰۰ و یک به ۱۰۰۰ ارائه شدند.

در حال حاضر مدل‌های فوق به ترتیب با قیمت یک‌‌میلیون و ۳۶۰، یک‌میلیون و ۹۰، یک‌میلیون و ۱۶۰ و ۸۹۰هزار تومان به فروش می‌رسند.