برخی شایعات از پایگاه‌های خبری چینی حاکی از آن است که شرکت موتورولا قصد دارد گوشی جدیدی با نام ROKR E۸ را طراحی و تولید کند. به گزارش تالیانیوز، از خصوصیات بسیار جالب گوشی E۸ این است که این گوشی در ظاهر فاقد صفحه‌کلید مجزا و کامل است و به جای آن از تعدادی علامت برای دسترسی آسان به دفترچه‌تلفن‌ استفاده شده است. این در حالی است که کلید‌های شماره‌گیری گوشی هنگامی که کاربران قصد تماس دارند، روشن می‌شود و زمانی که به عنوان مثال کاربران از سیستم پخش موسیقی گوشی استفاده می‌کنند، کلید‌های شماره‌گیری کاملا تیره و خاموش به نظر می‌رسند و قابل استفاده نیستند.

همچنین در حالت آماده باش این گوشی، تمام کلید‌های آن خاموش هستند و این طور به نظر می‌رسد که این گوشی کلید شماره‌گیری ندارد.از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به حافظه داخلی ۲ گیگابایتی و درگاه افزایش حافظه microSD اشاره کرد. همچنین این گوشی قادر است با استفاده از سیستم‌ اتصال Micro USB به رایانه متصل شود.

علاوه بر این گوشی ROKR E۸ به دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. پیش‌بینی می‌شود شرکت موتورولا تا اواخر سال ۲۰۰۷ یا اوایل سال ۲۰۰۸، خبر تولید این گوشی را به طور رسمی منتشر کند.