بیشترین مبلغ صورتحساب تلفن‌همراه کشور که تاکنون برای یک مشترک صادر شده است، ۹۸میلیون و ۸۷۵هزار و ۵۲۰ریال اعلام شده است که این صورتحساب مربوط به رومینگ بین‌الملل این مشترک و در دوره ۱/۳/۸۶ تا ۱/۵/۸۶ بوده است. به گفته وفا غفاریان، رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، متوسط مکالمات مشترکان تلفن‌همراه در کشور در یک دوره ۳۹۱ دقیقه و متوسط ارسال پیامک برای هر مشترک در یک دوره ۱۷۷ عدد است. بیشترین دقایق مکالمه برای یک مشترک در یک دوره، ۱۶هزار و ۸۷۴دقیقه و به مبلغ ۷میلیون و ۲۷۹هزار و ۴۶۵ریال بوده و همچنین بیشترین پیام کوتاه ارسالی برای یک مشترک نیز ۱۰۷هزار و ۴۹۶پیامک به مبلغ یک‌میلیون و ۴۴۴هزار و ۴۶۴ریال بوده است.

سایت شرینگ در بن‌بست

علی نادی‌پور، معاون سازمان تنظیم مقررات به موبنا گفته است که اپراتور اول، دوم و تالیا در خصوص استفاده مشترک از آنتن‌های BTS به توافق نرسیده‌اند. در حالی که پیش از این از سوی مقامات شهرداری تهران قرارداد سایت شرینگ نهایی اعلام شده بود، اما این بار نادی‌پور گفته است که هنوز قرارداد قطعی در این خصوص منعقد نشده و برنامه مدونی نیز در دست تهیه نیست!

اینترنت همراه اول تا پایان سال

براساس اعلام شرکت مخابرات ایران تا پایان هفته جاری پاکت‌های فنی مناقصه ارائه سرویس GPRS باز خواهد شد و تا پایان ماه‌جاری نیز برنده این مناقصه اعلام می‌شود. گفته می‌شود تا پایان سال‌جاری سرویس GPRS در مرحله اول برای مشترکان سیم‌کارت دولتی در سطح استان تهران ارائه و سپس به دیگر استان‌ها گسترش خواهد یافت.

ایمیل ارتباطات سیار به مشترکان برای قبوض دریافت نشده

به گفته ابوالفضلی، مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار، سرویس الکترونیکی این شرکت، در خصوص اطلاع مشترکان از میزان قبوض تلفن‌همراه و پرداخت الکترونیکی از آبان‌ماه جاری به صورت رسمی راه‌اندازی می‌شود. گفته می‌شود عدم ارسال به موقع قبوض از سوی شرکت پست باعث شده تا ارتباطات سیار برای وصول مبلغ قبض‌های مشترکان خود به راه‌های جدیدی متوسل شود.