وقتی نوکیا موزیسین می‌شود

گوشی نوکیا مدل XpressMusic) ۵۳۱۰) با صفحه آلومینیومی‌صیقلی و طراحی مدرن دارای قابلیت‌های زیادی است. این مدل گوشی نوکیا با ضخامت ۹/۹ میلیمتر و وزن کمتر از ۷۱ گرم به‌راحتی در جیب یا کیف شما جا می‌گیرد. این گوشی با قابلیت پخش ۱۸ ساعت موسیقی، دارای حافظه برای ۳۰۰۰ آهنگ با استفاده از حافظه کمکی ۴ گیگا بایتی کارت SD بوده و مجهز به دوربین ۲ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۲ اینچی (با ترکیب بیش از ۱۶‌میلیون رنگ) است. این گوشی قرار است در سه ماه آخر سال ۲۰۰۷ با قیمت مصرف‌کننده ۲۲۵ یورو بدون احتساب مالیات و یا سوبسید روانه بازار گردد. نوکیا مدل X PressMusic ۵۶۱۰ با سیستم کشویی و با اشاره انگشت آماده ارائه موسیقی به شما است.

این مدل با سطح صاف و صیقلی دارای صفحه نمایش ۲/۲ اینچی رنگی با ۱۶‌میلیون رنگ ترکیبی است. با این گوشی می‌توانید تا ۲۲ ساعت موسیقی گوش کرده وبا استفاده از حافظه کمکی ۴ گیگابایتی کارت SD تا ۳۰۰۰ آهنگ را ذخیره کنید. این گوشی علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده دارای دوربین ۲/۳ مگا پیکسلی با فلاشLED و قابلیت فوکوس خودکار می‌باشد. گوشی نوکیا مدل۵۶۱۰ X PressMusic با استفاده از تکنولوژی نسل سوم، ذخیره‌سازی از اینترنت و تماشای ویدیو را بیش از پیش آسان‌تر کرده است. انتظار می‌رود این مدل در سه‌ماه آخر سال ۲۰۰۷ با قیمت تقریبی ۳۰۰ یورو بدون احتساب مالیات و یا یارانه روانه بازار مصرف گردد. نوکیا همچنین سایت اینترنتی Ovi را به همراه چهار گوشی جدید خود را در لندن معرفی کرده است.

علاوه بر معرفی ovi که دریچه‌ای‌ است به ارائه خدمات اینترنتی نوکیا، چهار گوشی جدید که دارای قابلیت‌های زیاد در ارائه بازی‌های متنوع و موسیقی بوده و دارای حافظه حجیم، صفحه نمایش بزرگ و باتری قابل انبساط با توان بالابه منظور دسترسی آسان به امکانات وسیع این موبایل است نیز معرفی شده است. قیمت این محصولات بین ۲۲۵ تا ۵۶۰ یورو بوده و قرار است اواخر سال‌جاری وارد بازار شود.

نوکیا N۸۱ با دارا بودن دکمه‌های مخصوص برای پخش موسیقی و بازی، و همچنین رابط هدفون ۵/۳میلیمتری و قابلیت اتصال ۳G وwlan یک وسیله سرگرمی‌منحصر به فرد است. این گوشی با صفحه نمایش صاف و صیقلی و دکمه‌های نورانی در هنگام استفاده، دارای قابلیت دسترسی آسان و سریع به فایل‌های سه بعدی بوده و از قابلیت‌های دیگر این گوشی می‌توان به دریافت و خرید فایل‌های موسیقی و بازی از سایت نوکیا و خدمات بازی‌های رایانه‌ای N-Gage اشاره کرد. قیمت تقریبی برای گوشی نوکیا مدل N۸۱، ا

۳۶۰ یورو بدون احتساب مالیات است. قیمت مصرف‌کننده برای گوشی

مدل N۸۱ ، ا۸GB حدود ۴۳۰ یورو است. انتظار می‌رود هر دو مدل در سه ماه چهارم سال ۲۰۰۷ وارد بازار مصرف گردند.

نوکیا N۹۵ نیز اکنون با دارا بودن قابلیت‌های گوشی‌های قبلی مجهز به دوربین ۵ مگاپیکسلی با عدسی معروف کارل زایس شده است.

N۹۵ اکنون با حافظه داخلی ۸ گیگا بایتی و با قابلیت‌های A-GPS,WLAN,HSDPA عرضه شده است. این مدل دارای صفحه نمایش بزرگ ۸/۲ اینجی نورانی بوده و تماشای ویدیو، ذخیره‌سازی از اینترنت و دیدن نقشه‌ها را بسیار آسان نموده است و با استفاده از حافظه کمکی می‌توانید ۲۰ ساعت ویدیو تماشا کرده و یا تا ۶۰۰۰ آهنگ گوش کنید. انتظار می‌رود گوشی نوکیا مدل N۹۵ ا۸GB در سه ماه آخر سال ۲۰۰۷ با قیمت تقریبی ۵۶۰ یورو روانه بازار مصرف گردد.