ثبات قیمت در بازار مانیتور - ۱۲ شهریور ۸۶

بازار دیجیتال - قیمت انواع مانیتور طی یک هفته گذشته ثابت بوده و تغییر چندانی نکرده است. طبق اعلام فعالان بازار، این قیمت‌ها نسبت به دو هفته گذشته در حدود یک تا ۴۰هزار تومان کاهش یافته است که علت این امر ورود مدل‌های جدید به بازار عنوان شده است.

در حالی‌که فروشندگان مانیتور در پاساژ پایتخت از افت قیمت مانیتور با مارک‌های مختلف در بازار خبر می‌دهند، نمایندگی فروش مانیتورهای سامسونگ از ثبات قیمت این کالاها طی سه هفته اخیر خبر می‌دهد و می‌گوید: «به‌رغم ورود مدل‌های جدید مانیتور به بازار، شرکت سامسونگ هیچ تغییر قیمتی را در مورد مانیتورهای خود اعمال نکرده است و طبق اعلام این نمایندگی، با ورود و عرضه گسترده مدل‌های جدیدتری از مانیتورها سامسونگ احتمال تغییر قیمت مدل‌های قدیمی طی روزهای آینده وجود دارد. نمایندگی فروش مانیتورهای ال.جی نیز از افت ۵ تا ۴۰هزار تومانی نرخ مانیتورها و همچنین از رشد ۲ تا ۵هزار تومانی برخی از مدل‌های CRT این شرکت خبر داد.

طبق اعلام این نمایندگی، مدل L۱۹۵۰S یکی از مانیتورهای پرفروش LG است که با افت ۳۷هزار تومانی قیمت مواجه شده است و در حال حاضر با قیمت ۲۹۹هزار تومان به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین از عرضه مدل L۱۹۳۰S از مانیتورهای LG به بازار خبر می‌دهد که با قیمت ۳۱۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

تجهیز به موتور پردازش تصویر، منبع تغذیه، رزولوشن ۱۰۲۴× ۱۲۸۰ و زاویه دید ۱۶۰ درجه برخی از ویژگی‌های این مانیتور۱۹اینچ، LCD است.

نمایندگی فروش مانیتورهای SONY (ایران رهجو) نیز از ثبات قیمت مانیتورهای این شرکت طی شش ماه گذشته خبر می‌دهد و می‌گوید: «به‌رغم ورود مدل‌های جدید به بازار این شرکت نرخ مدل‌های سابق را کاهش نداده است.

طبق اعلام این نمایندگی، مدل‌های SDM-x۹۵K و SDM-HS ۷۵D از مانیتورهای جدید و پرفروش SONY هستند که به ترتیب با قیمت ۴۰۵هزار و ۳۵۵هزار تومان به فروش می‌رسند.