سونی عرضه سینمای خانگی را در ایران محدود کرد

بازار دیجیتال- شرکت سونی عرضه برخی از دستگاه‌های سینمای خانگی و DVD خود را در بازار ایران محدود کرده است. سلیمانی، مسوول فروش یکی از نمایندگی‌های لوازم صوتی و تصویری سونی در این باره می‌گوید: حدود یک ماه است که انواع محصولات سونی به خصوص دستگاه‌های DVD و سینمای خانگی این شرکت در بازار کمیاب شده است که این موضوع طی یک هفته اخیر شدت یافته است.

وی همچنین این موضوع را کاهش عرضه انواع این محصولات از سوی کمپانی سونی اعلام می‌کند و می‌گوید: در‌حال‌حاضر در بین انواع دستگاه DVD این مارک به مدل NS۵۷ می‌توان اشاره کرد که با کمبود عرضه مواجه نشده است.

این دستگاه DVD در‌حال‌حاضر با قیمت ۷۳هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین «نعیمی» مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی ایران در تایید این خبر می‌گوید: هر از چندگاهی این موضوع برای بازار انواع محصولات سونی پیش می‌آید که در‌حال‌حاضر برخی دستگاه‌های سینمای خانگی و DVD این مارک در بازار داخلی با کمبود عرضه مواجه شدند. وی همچنین این کاهش عرضه را از سوی کمپانی سونی اعلام می‌کند.

سلیمانی همچنین به افزایش قیمت ۵۰ تا ۱۰۰هزار تومانی برخی از انواع دستگاه‌های سینمای خانگی این شرکت اشاره می‌کند و می‌گوید: در پی کاهش عرضه برخی از دستگاه‌های سینمای خانگی این شرکت بعضی از فروشندگان افزایش قیمت ۵۰ تا ۱۰۰هزار

تومانی را برای محصولات خود در نظر گرفتند.

وی همچنین از عرضه سری جدید محصولات این شرکت تا دو هفته آینده خبر داد.

همچنین به گفته گل‌پرور، مسوول یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری پاناسونیک، قیمت انواع دستگاه‌های DVD، VCD و سینمای خانگی این مارک طی یک هفته اخیر ثابت بوده و تغییری نداشته است. ضمن اینکه این شرکت مدل‌های جدیدی از دستگاه سینمای خانگی را طی یک هفته اخیر را به بازار عرضه نکرده است.

همچنین «رضایی»، مسوول فروش یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری سونی می‌گوید: قیمت انواع دستگاه‌

سینمای خانگی این شرکت طی دو هفته اخیر ثابت بوده و فقط مدل HTXQ۱۰۰ با کاهش قیمت ۳۰هزار تومانی مواجه بوده است. این دستگاه که با خروجی ۵۰۰وات قدرت خروجی صدا به بازار عرضه شده است، در‌حال‌حاضر با قیمت ۴۷۰هزار تومان به فروش

می‌رسد.