ثبات قیمت در بازار انواع دستگاه‌های رادیوپخش خودرو

بازار دیجیتال- قیمت انواع دستگاه رادیوپخش خودرو طی دو هفته اخیر در بازار ثابت بوده است. طبق اعلام نمایندگی اصلی فروش دستگاه‌های رادیوپخش خودرو جی‌وی‌سی، با عرضه سری جدید دستگاه‌های این شرکت به بازار، دستگاه‌های رادیوپخش سری گذشته جی‌وی‌سی در بازار بدون تغییر قیمت به فروش می‌رسند، به عنوان مثال، مدل‌های

KD-G۷۲۵، KD-G۷۲۲ و KD-AR۳۷۰ جزو دستگاه‌های سری گذشته این شرکت محسوب می‌شوند که دارای ویژگی‌هایی چون پخش فرمت‌های MP۳ VCD و Divx و تجهیز به پورت USB هستند.

این دستگاه‌ها در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۱۷۰، ۱۶۵ و ۱۱۰هزار تومان به فروش می‌رسند. همچنین مدل‌های CS-GD۲۵۰، CS-GD۴۳۰۰ و CS-DX۲۵ به عنوان جدیدترین ساب ووفرهای جی‌وی‌سی محسوب می‌شوند که به ترتیب با ۶۰۰، ۷۵۰ و ۱۲۰۰وات قدرت خروجی صدا به بازار عرضه شده‌اند. این ساب ووفرها در‌حال‌حاضر به ترتیب با قیمت ۴۵، ۵۰ و ۱۱۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های فروش انواع دستگاه‌های رادیوپخش ال‌جی، قیمت انواع دستگاه‌های رادیوپخش خودرو این مارک نیز نسبت به دو هفته گذشته ثابت بوده است.

در‌حال‌حاضر دستگاه‌های رادیوپخش خودرو مدل LAC-M۶۵۰۰ ،LAC-M۸۴۱۰ و LAC-M۵۵۰۰ ال‌جی بدون تغییر قیمت نسبت به سه‌ماه گذشته به ترتیب با مبلغ ۱۶۰، ۱۱۵ و ۱۱۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

باند‌های جدید خودرو با برند ال‌جی نیز در مدل‌های LAS-۶۹۳۰، LAS-۶۵۲۰ و LAS-۵۲۲۰ به بازار عرضه شده‌اند که به ترتیب با قیمت

۳۰، ۳۵ و ۲۸هزار تومان به فروش می‌رسند.