شورای اسلامی‌سوئد با هدف ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان مسلمان سوئدی با کلام خدا اقدام به راه‌اندازی سرویس جدید «شنیدن آیات قرآن کریم از طریق تلفن همراه» کرده است. به گزارش مهر، این سرویس جدید که MyQuran (قرآن من) نام دارد را شرکت سوئدی Dub Tools به سفارش شورای اسلامی‌سوئد راه‌اندازی کرده است.

شعار این محصول که در بازار مجازی بیش از یک و نیم میلیارد مومن مسلمان در دنیا عرضه شده، عبارت است از «کلام خدا در تمام لحظات با تو باشد».

این محصول که امکان شنیدن آیات قرآن را با قرائت معروف‌ترین قاریان قرآن مجید به کاربران مسلمان تلفن همراه ارائه می‌کند، به سرعت می‌تواند جایگزین نوار کاست‌ها و سی دی‌هایی شود که امروزه آیات قرآن را منتشر می‌کنند. ایده پرداز «مای قرآن» یک تاجر با اصلیت فلسطینی با نام «بیرون یوسف طوقان» است. برای شنیدن قرآن از طریق تلفن همراه، تنها به یک تلفن همراه نسل سوم و یا تلفن همراه

«جی پی آر اس» و یک اشتراک ماهانه سرویس نیاز است.

براساس گزارش وب نیوز، از ابتدای ماه سپتامبر «مای قرآن» در بازار سوئد عرضه خواهد شد. در این کشور کاربران بالقوه استفاده از این سرویس در حدود ۳۰۰هزار نفر هستند.

درصورتی که این سرویس در بازار ملی سوئد با استقبال مواجه شود، با توافق شرکت ارائه دهنده و اپراتورهای بین‌المللی در کشورهای دیگر نیز عرضه می‌شود.