ایرانسل اعلام کرد که به زودی سیم‌کارت‌هایی با نام «پیام‌رسان» و با بهای ۱۰‌هزار تومان به بازار عرضه خواهد کرد.

سیم‌کارت‌های پیام‌رسان مخصوص تبادل پیام‌کوتاه (SMS)، پیام‌های چندرسانه‌ای (MMS) و اتصال به اینترنت (GPRS) هستند. بنا بر اعلام ایرانسل، هزینه ارسال هر پیام کوتاه، به هر یک از اپراتورهای تلفن‌همراه کشور از طریق سیم‌کارت‌های پیام‌رسان، پایین‌ترین هزینه تبادل پیام کوتاه در بین تمامی ‌اپراتورهای تلفن‌همراه فعال کشور به حساب می‌آید. همچنین بهای ارسال هر پیام چندرسانه‌ای (MMS) و هزینه اتصال به اینترنت و تبادل اطلاعات از طریق سرویس GPRS ایرانسل کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته است.

بر اساس این گزارش، بهای بسته سیم‌کارت‌های پیش پرداخته پیام ارسال ایرانسل همراه با ۵هزار تومان شارژ اولیه و با احتساب مالیات و عوارض قانونی ۱۰‌هزار تومان است.

همزمان، لطف‌ا... صبوحی، معاون تنظیم مقررات و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که تدوین آیین‌نامه MMS اپراتور دوم، طی دو هفته آینده نهایی می‌شود.

برنامه‌ها و امکانات تهیه شده توسط ایرانسل و اپراتور اول پیرامون سرویس پیام‌های چندرسانه‌ای و شرایط و ضوابط پیشنهادی آنها که طبق درخواست سازمان تنظیم مقررات اعلام شده است، در حال جمع‌بندی و بررسی است. پیشتر قرار بود آیین‌نامه MMS تا پایان مردادماه برای استفاده مشترکان ایرانسل نهایی شود.