اسپیکری برای تمام مدل‌های iPod

بازار دیجیتال- بازار پررونق اسپیکر، بسیاری از تولیدکنندگان را به خودش جذب می‌کند. درست به همین دلیل هم هست که پیوستن یک تولیدکننده تجهیزات فیلمسازی مانند Sheild Zone به جمع تولیدکنندگان اسپیکر چندان عجیب هم به نظر نمی‌رسد. این شرکت به عنوان اولین محصول خود در بازار اسپیکر، RockStic را که یک اسپیکر مخصوص iPod است، به بازار معرفی کرده است.

این محصول در حقیقت جدیدترین اسپیکر طراحی شده برای iPod است که علاوه بر iPod امکان ارتباط با دیگر محصولات دیجیتال پخش موسیقی را هم دارد.

RockStic با تمام نسخه‌های ۳، ۴، ۵ و nano دستگاه iPod سازگار است و فضای مناسب برای جا دادن iPodهایی با اندازه بزرگ را هم دارد. دیگر دستگاه‌های پخش موسیقی به وسیله یک minigack (خروجی کوچک) به این محصول متصل می‌شوند. اسپیکر جدید شرکت SheildZone که با برند Zagg به بازار معرفی شده، امکان شارژ با شارژرهای معمولی و یا ۴ باتری سایز AAA را داشته و به این دلیل به کاربرانش اجازه حمل و جابه‌جایی را می‌دهد.

RockStic در واقع یک اسپیکر با ظاهری متفاوت است.

طراحی این محصول به صورت یک استوانه افقی با سطحی صاف و گرد است. شکل ظاهری این اسپیکر به صورت یک استوانه آلومینیومی است که در رنگ‌های متنوعی هم تولید می‌شود.

به این ترتیب طرفداران این محصول می‌توانند یکی از رنگ‌های سیاه، نقره‌ای یا صورتی را برای دستگاه خود انتخاب کنند.

کلیدهای کاربردی این اسپیکر در قسمت جلویی آن قرار دارند و شامل کلید روشن و خاموش و پورت ورودی و خروجی

است.

اما آنچه این اسپیکر را از دیگر محصولات مشابه آن متمایز می‌کند، وجود یک دستگاه کنترل از راه دور است که تا فاصله ۱۰ فوتی از اسپیکر اصلی کار می‌کند.

این دستگاه کنترل تمام کلیدهای اصلی iPod را روی خود جا داده است.

طبق اعلام ShieldZone این محصول که به زودی به بازار می‌آید، با قیمت ۷۰دلار به فروش عمومی خواهد رسید.