کیبورد سرسبز زیر انگشتان شما

بازار دیجیتال- شما می‌توانید به کامپیوترتان جان داده و روح ببخشید. گیاهان بهترین گزینه شما برای این کار هستند. قطعا حس خوبی خواهید داشت وقتی که هنگام کار با کامپیوتر گیاهان سبز کوچک از لابه‌لای انگشتانتان روی کیبورد سر بیرون بیاورند.

شرکت Greenhouse برای بازاریابی و تبلیغات بیشتر محصولاتش این کار را انجام داده است. این شرکت که در زمینه تولید محصولات خانگی الکترونیکی سازگار با محیط‌زیست فعالیت می‌کند، به تازگی کیبورد جدید خود را به بازار معرفی کرده است. این کیبورد که بیشتر برای تبلیغات تولید شده است مانند اغلب کیبوردهای معمولی تمام کلیدهای موردنیاز کاربران را داشته و همچنین ضد آب است.

ویژگی مهم این کیبورد زمانی مشخص می‌شود که کاربران آن، این کیبورد را برای اولین بار می‌شویند. کافی است این محصول را زیر آب شسته و چند روزی منتظر بمانید تا سروکله گیاهان کوچک و سرسبز از لای کلیدهای کیبورد پیدا شوند. به این ترتیب می‌توانید به کارتان تنوع داده و به کامپیوترتان جان بدهید. مسوولان Greenhouse هنوز هیچ قیمت مشخصی را برای فروش این کیبورد اعلام نکرده‌اند. اما گویا قرار است محصول جدید این شرکت با قیمتی ارزان به بازار بیاید.