اینجانب در تاریخ ۲۱/۳/۸۶ از طریق اینترنت دو فقره سیم‌کارت اعتباری دولتی و دو فقره سیم‌کارت دائمی دولتی (شرکت ارتباطات سیار) را ثبت‌نام کردم. در ۱۶/۴/۸۶ و ۲۶/۴/۸۶ دوفقره سیم‌کارت اعتباری دولتی را از دفتر خدمات ارتباطی که انتخاب کرده بودم، دریافت کرده ولی هرچه صبر کردم از سیم‌کارت‌های دائمی ثبت‌نامی هیچ خبری نبود و هر روز به دفتر خدمات ارتباطی که در این خصوص در بروجرد انتخاب کرده بودم، می‌رفتم و پیگیر قضیه می‌شدم که دفتر ارتباطی فوق می‌گفت هیچ خبری از سیم‌کارت‌های دائمی شما نیست. تا اینکه از طریق خدمات امور مشترکین همراه بروجرد پیگیر موضوع و خواستار اعلام علت عدم ارسال سیم‌کارت‌های فوق شدم که با پیگیری بنده در تاریخ ۲۴/۵/۸۶ سیم‌کارت‌های دائمی فوق را از امور مشترکین تلفن‌همراه بروجرد دریافت نمودم.

جالب اینجا است که در تاریخ ۳/۶/۸۶ از طریق پست دو فقره قبض تلفن‌های همراه دائمی ثبت‌نامی فوق به در منزل بنده رسید که تاریخ قبض‌ها و شروع آن از تاریخ ۲۸/۳/۸۶ تا ۱/۵/۸۶ است.

چطور ممکن است در حالی که در تاریخ ۲۴/۵/۸۶ سیم‌کارت‌ها را دریافت کرده‌ام، قبض دوره قبل برای آنها صادر شود. پیگیری‌های اینجانب در این مورد در بروجرد بی‌نتیجه مانده است.

لطفا مسوولان شرکت ارتباطات سیار در این مورد توضیح دهند.

امضا محفوظ