با تلویزیون، تلفن‌همراه فرزندان خود را ردیابی کنید

شرکت DigiSoft.tv ارائه دهنده مشهور خدمات IPTV به بازار جهانی با همکاری شرکت Tech Mahindra ارائه‌دهنده سرویس‌های IT و خدمات حوزه مخابرات، تکنولوژی تلویزیون ردیاب تلفن‌همراه موسوم به DigiTracker™ را به بازار جهانی ارائه دادند. به گزارش سایت businesswire این تکنولوژی تلویزیونی نخستین تلویزیون ارتباطی و تعاملی دنیا است.

این تکنولوژی مختص اپراتورهای جهانی IPTV ارائه شده است و امکان ردیابی تلفن‌های همراه را برای بینندگان فراهم می‌کند و والدین نیز می‌توانند از این روش برای محافظت بیشتر از فرزندان خود و اطلاع از موقعیت آنها استفاده کنند.

همچنین با این سیستم و از طریق تلویزیون می‌توان به تلفن‌های همراه پیام کوتاه ارسال کرد. DigiTracker قدرت سازگاری با سرویس‌های جهت‌یابی محلی و سیستم‌های نقشه را داراست.

با این ویژگی می‌توان رد تلفن‌های همراه را روی نقشه‌ها دنبال کرد و موقعیت آن را از طریق نمایشگر مشاهده کرد.

به این ترتیب والدین می‌توانند بر روی تلویزیون ببینند که فرزندانشان در هر زمان در کجای شهر قرار دارند.

«جان آلن»، مدیر عامل شرکت Digisoft.tv گفت: این روشی بسیار جذاب و عالی برای رفع نگرانی والدین درباره سلامتی و ایمنی فرزندان و آگاهی از مکان آنها است.

وی افزود: این شروع به کارگیری نسل جدید تلویزیون است و کاربران در خانه روی صندلی راحتی نشسته‌اند، برنامه مورد علاقه خود را تماشا می‌کنند و تنها وسیله‌ای که برای استفاده از این تکنولوژی احتیاج دارند، کنترل تلویزیون است.