عرضه جدیدترین سری از دوربین‌های عکاسی کداک و سونی به بازار

بازار دیجیتال- شرکت کداک جدیدترین دوربین‌های عکاسی خود را به بازار عرضه کرده است. این شرکت دوربین‌های جدید خود را در سری‌های C، Z و V به بازار ارائه کرده که همه آنها به امکاناتی چون، لرزشگیر دست، تجهیز به سیستم ذخیره‌سازی عکس روی دوربین بدون نیاز به کامپیوتر و سیستم عکسبرداری خودکار در شرایط مختلف نوری و مکانی مجهز هستند.

Z۷۱۰، C۶۵۳ و V۸۰۳ جزو دوربین‌های جدید کداک به شمار می‌آیند که به ترتیب با وضوح تصویر ۱/۶، ۱/۷ و ۶ مگاپیکسل به بازار عرضه شدند.

تجهیز به زوم‌اپتیکال ۳ برابر و زوم دیجیتال ۵ برابر از دیگر ویژگی‌های C۶۵۳ به شمار می‌آید.

این در حالی است که دو مدل Z۷۱۰ و V۸۰۳ به ترتیب با زوم اپتیکال ۱۲ و ۳ برابر و زوم‌اپتیکال ۲/۴ و ۴ برابر وارد بازار شده‌اند.

قابلیت عکسبرداری شفاف با کنترل شرایط نوری و تجهیز به سیستم ویرایش عکس نیز از دیگر ویژگی‌های این سری از دوربین‌های کداک به شمار می‌آیند.

در‌حال‌حاضر مدل‌های C۶۵۳، Z۷۱۰ و V۸۰۳ با گارانتی آرش ویژن و به ترتیب با قیمت ۱۷۸، ۳۶۰ و ۲۶۵هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های فروش انواع دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری شرکت سونی در خیابان جمهوری، قیمت انواع دوربین‌های عکاسی سری جدید این شرکت طی دو هفته اخیر در بازار ثابت بوده و تغییر نکرده است.

در حال حاضر جدیدترین دوربین‌های عکاسی دیجیتال شرکت سونی در سری‌های T، W و S به بازار ارائه شده‌اند.

در بین این دوربین‌ها به مدل‌های W۹۰، T۱۰۰و S۷۰۰ می‌توان اشاره کرد که وضوح تصویر آنها به ترتیب ۱/۸، ۲/۷و ۱/۸ مگاپیکسل است.

ضمن اینکه زوم اپتیکال آنها به ترتیب ۵، ۳ و ۶ برابر است. در حال حاضر این دوربین‌ها با گارانتی ۱۸ماهه شرکت بازرگانی ایران با قیمت ۴۱۴، ۳۴۲ و ۱۷۰هزار تومان به فروش می‌رسند.