ثبات قیمت در بازار انواع دستگاه‌های ضبط صوت خانگی

بازار دیجیتال - انواع دستگاه ضبط‌صوت خانگی طی یک ماه گذشته با ثبات قیمت روبه‌رو بوده‌اند. طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری شرکت ال.جی در خیابان جمهوری، قیمت انواع دستگاه‌ ضبط صوت خانگی این مارک در بازار ثابت بوده است.

«پرویزی» مسوول فروش این نمایندگی چند مدل از دستگاه‌های ضبط صوت ال.جی را به عنوان پرفروش‌ترین‌های این محصول معرفی کرد که در این میان می‌توان به مدل‌های KR-۹۹۵۰، KR- ۹۲۰۰ وKR- ۹۹۰۰ اشاره کرد.

این دستگاه‌ ضبط صوت به ترتیب با ۱۰۰۰، ۱۱۱۰ و ۵۰۰ وات قدرت خروجی صدا به بازار ارائه شده‌اند.

همچنین قابلیت پخش فرمت‌های VCD، MP۳، DIVIX و DVD و تجهیز به پورت USB نیز از جمله ویژگی‌های این دستگاه‌ ضبط‌صوت‌های خانگی محسوب می‌شود.

در‌حال‌حاضر این ضبط‌صوت‌های خانگی ال.جی، به ترتیب با قیمت ۳۵۰، ۳۴۰ و ۲۶۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

پرویزی همچنین مدل‌های MD ۹۴۵۵، MD ۹۵۰۰ و MD ۹۹۹۰ را به عنوان جدیدترین دستگاه‌های ضبط صوت خانگی ال.جی معرفی کرد که به ترتیب با ۴۵۰۰، ۸۵۰۰ و ۱۱۰۰۰ وات قدرت خروجی صدا به بازار عرضه شده‌اند.ضمن این که تجهیز به دو کاست، ورودی USB و پخش فرمت‌های DVD، DIVX و MP۳ از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌های ضبط‌صوت خانگی به شمار می‌آیند.

در‌حال‌حاضر مدل‌های MD ۹۴۵۵، MD ۹۵۰۰ و MD ۹۹۹۰ به ترتیب با قیمت ۲۴۰، ۳۰۵ و ۳۳۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین «باشری» مسوول فروش یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری جی‌وی‌سی در خیابان جمهوری، مدل‌های DXU۶، DXU۸ و DXU۱۰ را به عنوان جدیدترین دستگاه‌های ضبط صوت خانگی این شرکت معرفی کرد که به ترتیب با ۵۶۰۰، ۷۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ قدرت خروجی صدا به بازار عرضه شده‌اند. ضمن این که قابلیت پخش همه فرمت‌های DVD، MP۳ و MP۴ نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها به شمار می‌آید.