سه وب‌کم با قابلیت‌های مشترک

بازار دیجیتال- شرکت الکترونیکی Philips اخیرا سه محصول جدید خود را در نمایشگاه لوازم و تجهیزات الکترونیکی Computex ۲۰۰۷ معرفی کرده است. محصولات جدید Philips شامل سه وب‌کم جدید در مدل‌های SPC ۱۳۰۰، SPC ۱۰۰۰ و SPC ۶۲۰ هستند. این وب‌کم‌ها دارای قابلیت‌هایی مشترک هستند. در حالی که بعضی امکانات خاص، آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

هر سه این محصولات به کاربرانشان امکان تغییر تصویر زمینه، فریم عکس، اضافه کردن لوگو و نشانه‌ شخصی به جریان چت و انتخاب افکت‌های ویدیویی متنوع را می‌دهند.

وب‌کم‌های جدید شرکت Philips دارای لنزهای wide، تکنولوژی جست‌وجو در چهره (Face- Tracking) بوده و با ویندوز ویستا سازگارند.

وب‌کم مدل SPC ۱۳۰۰ این شرکت دارای دوربین ۶ مگاپیکسلی و دو میکروفون است. این وب‌کم مجهز به تکنولوژی Pixel Plus ۲ برای تصاویر سریع و Digital Natural Motion برای محدود کردن نمایش ویدیوها است.

SPC ۱۰۰۰ دارای یک میکروفون مجهز به فیلتر کاهش صدای اطراف، دوربین ۵ مگاپیکسلی و امکان زوم دیجیتال تا ۵ برابر است.

وب‌کم مدل SPC ۶۲۰ شرکت Philips هم مجهز به حسگر VGA برای افزایش کیفیت ویدیوها بوده و قابلیت بازیافت و تولید دوباره عکس‌ها برای ایمیل‌های ویدیویی را دارد.

این وب‌کم همچنین با تمام خدمات‌دهندگان متداول اتاق‌های چت و ارتباطات اینترنتی سازگار است. طبق اعلام شرکت Philips، این محصولات به زودی و تا اواخر ماه آگوست به بازار می‌آیند. این شرکت اعلام کرده است که وب‌کم مدل SPC ۱۳۰۰ و دو وب‌کم

SPC ۱۰۰۰ و SPC ۶۲۰ به ترتیب با قیمت‌های ۹۹ و ۴۹ یورو به فروش عمومی خواهند رسید.