بازار دیجیتال- قیمت سیم‌کارت تلفن‌همراه در بازار روز گذشته همچنان ثابت بوده و تغییر چندانی نکرده است. فروشندگان سیم‌کارت تلفن‌همراه در بازار معتقدند که بازار خرید و فروش سیم‌کارت در حال رکود به سر می‌برد و قیمت‌ها نوسان چندانی ندارد.

بنابر اطلاعات فعالان بازار تنها نوسان قیمت بین سیم‌کارت صفر با کد ۲ و ۳ است که به ترتیب بین ۵۵۰ تا ۵۸۰ و ۴۴۰ تا ۴۸۰هزار تومان به فروش می‌رسد. فعالان بازار علت این نوسان قیمت را کمبود عرضه این کد در بازار و افزایش تقاضا برای خرید این کدها اعلام کرده‌اند.
در میان سیم‌کارت‌های اعتباری نیز تالیا و ایرانسل با قیمت نسبتا ثابتی در بازار روز گذشته خرید و فروش شدند. هم‌اکنون سیم‌کارت تالیا بسته به شارژ کارت آن بین 35 تا 45هزار تومان و سیم‌کارت دائمی و اعتباری ایرانسل به ترتیب با 150 و 29هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
یکی از فروشندگان سیم‌کارت‌های ایرانسل معتقد است، به رغم اینکه در چند هفته گذشته بازار این سیم‌کارت‌ها راکد شده بود و دارندگان این نوع سیم‌کارت‌ها به فروش آن اقدام می‌کردند. این روزها بازار خرید و فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل رونق یافته و خریداران تمایل زیادی برای خرید این سیم‌کارت‌ها نشان می‌دهند. همچنین هنوز بازار سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی پررونق است و این سیم‌کارت بین ۴۵ و ۵۵هزار تومان خرید و فروش می‌شود.