برخی از مدل‌های سینمای خانگی ال‌جی ارزان‌ شدند

بازار دیجیتال- برخی از دستگاه‌های سینمای خانگی شرکت ال جی طی یک ماه اخیر با کاهش قیمت روبه‌رو شده‌اند. طبق اعلام یکی از فروشندگان محصولات ال جی، این کاهش قیمت حدود ۵۰تا۹۰هزار تومان بوده که در دو مدل RH-۱۲۵۰ و W۱۰۸۰ اتفاق افتاده است.

در حال حاضر مدل‌های فوق به ترتیب با قیمت ۷۶۰و ۵۴۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین به گفته یک فروشنده دیگر محصولات ال جی، در خیابان جمهوری دو مدل فوق جزو پرفروش‌ترین دستگاه‌های سینمای خانگی این مارک محسوب می‌شوند. وی همچنین از کمیاب شدن برخی از دستگاه‌های playerن DVD این شرکت خبر داد.

DV-۹۰۵۰ و DV-۹۳۵۰ دو مدل از DVDهای ال جی هستند که طی دو هفته اخیر در بازار کمیاب شده‌اند. همچنین این دو مدل دستگاهplayerن DVD ال‌جی با افزایش قیمت ۱۰تا۲۰هزار تومانی مواجه بوده‌اند که در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۸۵ و ۱۴۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

طی دو هفته اخیر برخی از دستگاه‌های سینمای خانگی سونی نیز در بازار کمیاب شده‌اند.

به گفته سلیمانی، از فروشندگان لوازم صوتی و تصویری سونی در خیابان جمهوری در حال حاضر دستگاه‌های سینمای خانگی در مدل‌های DAV-DZ۷۵۰، DAV-DZ۵۵۶ و DAV-DZ۱۵۰ در بازار کمیاب شده‌اند. وی علت کاهش این دستگاه‌ها را عدم عرضه آنها از سوی کمپانی سونی اعلام می‌کند.

وی همچنین از افزایش نرخ دستگاه سینمای خانگی مدل DAV-DZ۸۵۰KW خبر داد که این افزایش قیمت در پی کمیاب شدن این مدل در بازار رخ داده است.

در حال حاضر این مدل سینمای خانگی سونی با قیمت ۵۳۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

یک فروشنده محصولات سامسونگ نیز قیمت انواع دستگاه‌های سینمای خانگی این شرکت را طی یک ماه اخیر ثابت اعلام کرد.