کاهش قیمت تلویزیون‌های پروجکشن سونی

بازار دیجیتال- انواع تلویزیون‌های پروجکشن سونی طی دو هفته اخیر با کاهش قیمت مواجه شدند. به گفته نمایندگی اصلی لوازم صوتی و تصویری سونی در خیابان جمهوری، این کاهش قیمت حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰هزار تومان بوده است.

KF-۵۰E۲۰۰، KF-۵۵E۲۰۰ و KF-۴۲E۲۰۰ از تلویزیون‌های پروجکشن سونی هستند که این کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند.

در حال حاضر این تلویزیون‌ها با کاهش قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۲میلیون و ۲۸۵، یک‌میلیون و ۹۸۵ و یک‌میلیون و ۶۸۵هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین این شرکت اعلام کرد قیمت تلویزیون‌های LCD سونی نسبت به اوایل سال ثابت بوده است.

در حال حاضر مدل‌هایKS-۶۰R۲۰۰، KS-۷۰R۲۰۰، KLV-۴۶X۲۰۰ وKLV-۵۲X۲۰۰ جزو LCDهای سری براویا شرکت سونی محسوب می‌شوند که به ترتیب با قیمت ۴میلیون و ۲۵۰هزار، ۶میلیون، ۴میلیون و ۳۰۰هزار و ۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان به فروش می‌رسند. این تلویزیون‌ها به امکاناتی چون ورودی‌های HDMI و کامپیوتر مجهز هستند.

همچنین شرکت سامسونگ نیز از ثبات قیمت انواع تلویزیون‌های LCD خود خبر داد. شرکت سامسونگ،تلویزیون‌های LCD خود را در مدل‌های LA-۵۲M۸۱B،

LA-۴۶M۸۱B، LA-۴۶S۸۱B به بازار عرضه کرده است که به ترتیب با قیمت ۵میلیون و ۶۹۰، ۳میلیون و ۲۴۰ و ۲میلیون و ۶۹۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

شرکت ال‌جی نیز انواع تلویزیون‌های LCD خود را در مدل‌های ۴۲LC۲RR RT-۳۷LC۲RR،۴۲LB۱R به بازار ارائه کرده است که به ترتیب با قیمت ۲میلیون و ۲۰۰هزار، ۲میلیون و ۵هزار و یک‌میلیون و ۸۱۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

ضمن اینکه تلویزیون‌های ۳۲LCD اینچی این شرکت در مدل‌های ۳۲LX۲R و ۳۲LB۱R به تازگی به بازار ارائه شده‌اند و به ترتیب با قیمت یک‌میلیون و ۲۳۰ و یک‌میلیون و ۱۹۰هزار تومان به فروش می‌رسند.