پرفروش‌های بازار دوربین فیلمبرداری - ۲۲ مرداد ۸۶

بازار دیجیتال- انواع دوربین‌ فیلمبرداری طی یک ماه اخیر با ثبات قیمت روبه‌رو بوده‌است. به اعتقاد فعالان بازار با وجود اینکه متقاضیان این محصول طی یک ماه اخیر افزایش یافته اند ولی قیمت انواع دوربین‌ فیلمبرداری بدون تغییر بوده است.

یکی از نمایندگی‌های اصلی فروش شرکت سونی در خیابان جمهوری اعلام کرد: برگزاری جشنواره تابستانی سونی که بیشتر به فروش انواع دوربین‌ فیلمبرداری و عکاسی اختصاص دارد در میزان فروش برخی از مدل دوربین‌های فیلمبرداری این مارک تاثیر گذاشته است.

به گفته سلیمانی مدل‌های HDR-UX۵ و HDR-UX۷ به عنوان پرفروش‌ترین دوربین‌های فیلمبرداری سونی معرفی شده‌اند.

این دو مدل دوربین قابلیت فیلمبرداری روی DVD را دارا هستند، ضمن اینکه لنز آنها از نوع کارل‌زایس است.

همچنین مدل HDR-UX۷ با وضوح تصویر ۱/۶مگا پیکسل به تازگی به بازار عرضه شده است.

عکسبرداری در حین فیلمبرداری، تجهیز به سیستم لرزشگیر دست و امکان ضبط صدا به صورت دالبی از دیگر ویژگی‌های این دوربین محسوب می‌شود.

مدل HDR-UX۵ دوربین فیلمبرداری پرفروش سونی، با قابلیت فیلمبرداری روی DVDوضوح تصویر ۴ مگاپیکسل به بازار عرضه شده است.

در حال حاضر این دو مدل دوربین فیلمبرداری سونی به ترتیب با قیمت ۹۱۷ و یک‌میلیون و ۱۵۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین پاناسونیک اعلام کرد، انواع دوربین‌های فیلمبرداری این شرکت بدون تغییر قیمت نسبت به یک ماه گذشته به فروش می‌رسند.

مسوول فروش یکی از نمایندگی‌های اصلی پاناسونیک دو مدل GS۴۷ و GS۲۳۰ پاناسونیک را به عنوان پرفروش‌ترین دوربین‌های فیلمبرداری این مارک معرفی کرد.

این دو مدل دوربین به ترتیب دارای وضوح تصویر ۱ و ۳/۲ مگاپیکسل هستند. ضمن اینکه زوم اپتیکال آنها ۳۰ و ۱۰ برابر است، در حال حاضر این دو مدل دوربین پرفروش پاناسونیک با گارانتی یک ساله بانیان الکتریک به ترتیب با قیمت ۳۲۰ و ۴۴۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

طبق اعلام این نمایندگی دوربین فیلمبرداری مدل VDR-D۱۵۰ پاناسونیک از دور خارج شده است. این در حالی است که دوربین مدل VDR-D۱۶۰ جایگزین آن شده است.

این مدل با زوم اپتیکال ۳۰ برابر با قیمتی حدود ۳۶۵هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین طبق اعلام مسوول فروش شرکت آفومار انواع دوربین‌های فیلمبرداری مارک کانن نیز بدون تغییر قیمت به فروش می‌رسند.

این شرکت همچنین دو مدل IXUS۸۵۰ و IXUS۷۰ کانن را به عنوان پرفروش‌های این شرکت اعلام کرد که دارای وضوح تصویر ۱/۷ مگاپیکسل هستند.

در حال حاضر نیز این دو مدل دوربین فیلبمرداری با گارانتی یک ساله آفومار به ترتیب با قیمت ۳۸۹ و ۲۸۵هزار تومان به فروش می‌رسند.