دفتر ASUS در ایران سمیناری را با موضوع معرفی جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های خود برگزار کرد. محور اصلی این سمینار که با حضور مدیران رده بالای کمپانی ASUS برگزار شد، رونمایی چهارنوت بوک‌ سری لوکس این کمپانی با نام‌های VX۲ (لامبورگینی)، U۱F، W۵Fe، S۶F بود.

در خلال این سمینار اتان هونگ مدیر مارکتینگ خاورمیانه و اقیانوسیه ASUSبا اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد نوت‌بوک‌های ASUS، این قابلیت‌ها را ویژه نگرش و خلاقیت گروه ۱۰۰ نفره R&D ASUS دانست. وی پیشرو بودن در عرصه ارائه قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های جدید که منجر به گرته‌برداری برندهای دیگر از ASUS می‌شود را از عوامل موفقیت کمپانی خود برشمرد. در ادامه جورج سو مدیر فروش نوت‌بوک خاورمیانه ASUS، این کمپانی را به عنوان یک شرکت (۳C Total SolutionاProvider) معرفی کرد و دلایل آن را تولید لوازمی چون تجهیزات شبکه، موبایل، نوت بوک و تجهیزات IT چون مادربرد، کارت‌گرافیکی، کیس، barebone و... به صورت توام برشمرد.

همچنین آرام پاکروان مدیر فروش نوت‌بوک ASUS در ایران با اشاره به ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد نوت‌بوک‌های ASUS و دریافت ۲۱۶۸ جایزه و گواهینامه از نشریات و لابراتوارهای معتبر جهانی در سال گذشته، معرفی شدن به عنوان برترین شرکت در چین و تایوان طی ۵۰ سال اخیر را از موفقیت‌های این کمپانی برشمرد و از دیگر افتخارات ASUS دریافت «رتبه اول کیفیت و خدمات پس از فروش» را از طرف موسسه وال‌استریت ژورنال در سال ۲۰۰۷ نام برد.