«موتورایزر Z8» وارد بازار شد

شرکت موتورولا با عرضه «موتورایزرZ۸» بار دیگر موقعیت برتر پیشین خود در صحنه رقابت غول‌های تولید کننده گوشی دربازار جهانی را به دست آورده است. موتورولا روزهای سختی را گذراند و ضررهای مالی سنگین، سقوط ناگهانی ارزش سهام و تعدیل نیرو به خاطر کاهش هزینه‌ها در ماه‌های اخیر این شرکت را سخت آزرده خاطر کرده است. در حالی که موتورولا تولید نسخه‌های جدید گوشی‌های سری Razr خود را ادامه می‌داد، شرکت‌های رقیب نوکیا و سونی اریکسون آخرین طرح‌ها و تکنولوژی‌های تلفن همراه را به کار می‌بردند. سایت «تلگراف» خبر از بازگشت دوباره موتورولا به صحنه رقابت غول‌های تولید کننده گوشی تلفن همراه خبر داد.

گوشی جدید موتورولا «موتورایزرZ۸» یک گوشی معمولی شکلاتی یا تاشو نیست، بلکه با کمترین فشار انگشت باز می‌شود و کیفیت تماس صوتی را در این گوشی با نزدیکتر شدن میکروفون به دهان کاربر بیشتر کرده است. این شرکت همچنین تلاش چشمگیری کرده که سیستم منوی خود را که به علت سخت بودن جست‌وجو در آن انتقادات بسیاری را در پی داشته است، بهبود بخشد.این گوشی از سیستم عامل «سیمبین» برخوردار است که شما را قادر می‌سازد از نرم افزار Quickoffice استفاده کنید. موتورایزر Z۸ از حافظه داخلی ۹۰ مگابایتی به علاوه جای مخصوص کارت حافظه ۴ گیگابایتی برخوردار است.

جست‌وجو در اینترنت برای این گوشی بسیار آسان و راحت بوده زیرا که از نرم‌افزار HSDPA برای جست‌وجو با سرعت ۶/۳ مگابایت برخوردار است. دوربین ۲ مگاپیکسل با زوم ۸ برابر، بلوتوث قوی ،قابلیت پخش ۳۰ فریم فیلم در هر ثانیه روی صفحه نمایشگر ۲/۲ اینچی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.