SONY واکمن جدیدش را معرفی کرد

بازار دیجیتال- شرکت sony بعد از موفقیت چشمگیرش در تولید واکمن و مشارکت در تولید گوشی‌های موبایل سری واکمن Sony Ericsson، حالا سعی دارد با تولید واکمن‌های مستقل توجه کاربران بیشتری را به خودش جلب کند. Sony به تازگی محصول جدید خود را که واکمن مدل NW-A۸۰۰ است، به بازار معرفی کرده است. این واکمن ۵۳گرمی، با ضخامت ۳/۸ میلیمتر جدیدترین تکنولوژی‌های شرکت sony را در اختیار دارد.

NW-A۸۰۰ در ظرفیت‌های ۲، ۴ و ۸گیگا بایت تولید شده و امکان پخش فیلم و موسیقی را به کاربرانش می‌دهد. این واکمن با توانایی پخش ۳۰فریم در ثانیه می‌تواند قطعه‌‌هایی از فیلم‌های سینمایی و فیلم‌های ضبط‌ شده به وسیله دوربین‌های هندی کم را با کیفیت مناسب پخش کند.

NW-A۸۰۰ تصاویر را با وضوح ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل در نمایشگر ۲اینچی LCD خود نمایش می‌دهد. علاوه بر اینها ذخیره فایل‌های مختلف روی حافظه این دستگاه از طریق نرم‌افزار آن و به راحتی انجام می‌شود. محصول جدید sony قابلیت پخش تصاویر به صورت اسلاید و JPEG را دارد.

کاربران NW-A۸۰۰ می‌توانند با خیال راحت آن را با خودشان همراه کنند چون ذخیره باتری این واکمن برای پخش موسیقی ۳۰ساعت و برای پخش فیلم ۸ساعت است.