موسیقی را بدون صداهای مزاحم گوش کنید

بازار دیجیتال- اگر جزو طرفداران موسیقی آن هم در خلوت و سکوت هستید، بهتر است این خبر را بخوانید. شرکت JVC که در سال‌های اخیر در زمینه تولید محصولات دیجیتال آن هم از نوع صوتی به جایگاه خوبی در بازار رسیده، محصول جدید خود را معرفی کرده است.

هدفون مدل HA-NC۲۵۰ محصول جدید JVC است که امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

HA-NC۲۵۰ مجهز به تکنولوژی حذف صداهای اطراف و کنترل آنها است. به این ترتیب کاربران این هدفون می‌توانند به راحتی در خیابان‌های شلوغ و پرسروصدای شهر قدم بزنند و به موسیقی دلخواهشان گوش کنند.

در حقیقت این هدفون می‌تواند صداهای اضافه و مزاحم اطراف را تا ۸۵درصد از بین برده و از نفوذ آنها به گوش کاربران جلوگیری کند. علاوه بر اینها JVC در طراحی این هدفون برای حذف بیشتر صداهای محیط از دو تکنولوژی جالب استفاده کرده است.

یکی از این تکنولوژی‌ها به کار بردن لایه اضافه در داخل گوشی که دور گوش را به طور کامل می‌گیرد و دیگری استفاده از فوم ضدصدا است. با این اوصاف کاربران این محصول حتی در زمان تمام شدن باتری هدفون خود دیگر نگرانی از بابت شنیدن صداهای مزاحم محیطی‌ ندارند. گوشی‌های این هدفون هرکدام تنها ۵/۳ اونس وزن دارند، در حالی که هرکدام از این گوشی‌ها دارای‌ فوم‌های ضدصدا با قطر ۴۰میلیمتر هستند.

HA-NC۲۵۰ می‌تواند با استفاده از آداپتور یا یک باتری ۵/۱ولتی سایز AAA شارژ شده و تا ۵۰ساعت کار کند.

طبق اعلام مسوولان فروش JVC، این هدفون جدید از اوایل ماه آگوست و با قیمت ۹۵/۱۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.