کاهش قیمت برخی از رادیو پخش‌های سونی

بازار دیجیتال- برخی از دستگاه‌ رادیو پخش‌های خودرو شرکت سونی طی دو هفته اخیر با کاهش قیمت روبه‌رو شده است. طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های اصلی فروش انواع لوازم صوتی و تصویری مارک سونی در خیابان جمهوری این کاهش قیمت در دو مدل MEX-BT۲۵۰۰ ، CDX-GT۷۶۰ رخ داده که به ترتیب ۲۰تا۳۰هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.

به گفته یکی از فعالان بازار ویژگی‌هایی چون تجهیز به پورت UBS، سیستم بلوتوث، ورودی IUX و سیستم DEMG به طور یک جا در یک مدل از رادیو پخش خودرو سونی وجود ندارد، بلکه شرکت سونی هر یک از این ویژگی‌ها را در مدل‌های مختلف از رادیو پخش‌های خود به صورت مجزا ارائه کرده است.

به طور مثال دستگاه رادیو پخش خودرو مدل MEX-BT۲۵۰۰ به سیستم بلوتوث مجهز است. این در حالی است مدل CDX-GT۶۶۰U از سیستم بلوتوث بهره‌مند نبوده ولی دارای پورت USB است.

همچنین مدل GT۳۵۵ دو قابلیت بالا را نداشته، ولی به سیستم DEMG مجهز است.

طبق اعلام فروشندگان بازار دستگاه رادیو پخش خودرو مدل‌های GT۷۶۰، GT۶۶۰U و GT۵۶۰ به ترتیب جزو پرفروش‌های سونی محسوب می‌شوند و به ترتیب با قیمت ۱۵۰، ۱۵۵ و ۱۶۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین مدل‌های ۲۹۵۰، ۳۹۵۰، ۴۹۵۰ جزو جدیدترین دستگاه رادیوپخش خودرو مارک پایونیر محسوب می‌شوند و قابلیت پخش فرمت‌های MP۳، DIVX و VCD را دارا هستند.

طبق اعلام شرکت پایونیر قیمت انواع رادیوپخش خودرو مارک پایونیر طی دو هفته اخیر ثابت بوده و تغییری نداشته است.

در‌حال‌حاضر رادیوهای پخش خودرو پایونیر با گارانتی شرکت پایونیرا و به ترتیب با قیمت ۸۶، ۹۸ و ۱۰۵هزار تومان به فروش می‌رسند.