باز هم بدقولی‌های ایرانسل که این روزها به فکر به کارگیری روش‌های تبلیغاتی جدیدی است برای این اپراتور مشکل‌ساز شد. دفاتر پست مرکزی این روزها به محلی برای ازدحام جمعیت و صف‌های طولانی تبدیل شده که این صف‌ها علاوه بر متقاضیان دریافت کارت‌هوشمند سوخت، متقاضیان دریافت سیم‌کارت‌های هدیه ایرانسل را نیز شامل می‌شود.

ایرانسل که چندی پیش و در آستانه روز مادر با تبلیغاتی گسترده وعده ارائه دو سیم‌کارت در ازای خرید یک سیم‌کارت را به مشترکان خود داده بود، این روزها با هجوم مشترکانش به دفاتر پستی مواجه شده است.

پیش از این قرار بود هدیه مشترکان این اپراتور به آدرس آنها پست شود، اما ظاهرا به این مشترکان اعلام نشده که برای دریافت سیم‌کارت‌های خود به دفاتر پستی محل سکونت خود مراجعه کنند.

اما در این میان، مشترکانی که به دفاتر پستی مراجعه کرده‌اند در این باره می‌گویند: مسوولان دفاتر پستی مناطق می‌گویند مشترکان ایرانسل برای دریافت سیم‌کارت هدیه خود باید به دفاتر مرکزی پست مراجعه کنند که همین امر سبب شده است متقاضیان بسیاری به دفاتر مرکزی از جمله دفتر منطقه ۱۳ پستی واقع در خیابان لشگر مراجعه و با ایستادن ساعت‌های طولانی در صف برای سیم‌کارت هدیه منتظر بمانند.

اما داستان دردسرهای مشترکان ایرانسل به اینجا ختم نمی‌شود. چرا که این مشترکان برای دریافت هدیه باید ابتدا نام خود را در میان لیست‌هایی که به طور نامنظم در دفاتر مرکزی پست نصب شده است پیدا کنند.

به این ترتیب شنیده شده که برخی از مشترکان ایرانسل به دلیل مشکلات موجود در این راه از خیر گرفتن هدیه خود گذشته و عطای آن را به لقایش بخشیدند.

۲۰میلیون مشترک موبایل ایرانی

تعداد مشترکان موبایل ایرانی به تازگی از مرز ۲۰میلیون مشترک گذشت.

به گفته داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در‌حال‌حاضر دو اپراتور اول و دوم تلفن‌همراه و نیز پیمانکار تالیا در مجموع به ۲۰میلیون مشترک در کل کشور خدمات ارائه می‌دهند که در این میان بیشترین مشترکان به اپراتور اول مربوط می‌شود.

۱۸هزار مشترک تلفن‌همراه خواستار ودایع خود شده‌اند

به گفته صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ۲۳میلیون مشترک تلفن ثابت، ۴۹۲نفر و از ۱۵میلیون مشترک تلفن‌همراه در سراسر کشور، ۱۸هزار مشترک خواستار دریافت ودیعه‌های خود شده‌اند.

صابر فیضی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی تلفن‌همراه پیرامون نامناسب بودن نحوه اطلاع‌رسانی می‌گوید: در صورت حساب‌های ارسالی آخرین دوره سال ۸۵ و اولین دوره سال ۸۶ اطلاع‌رسانی صورت گرفته است.

فیضی با بیان این مطلب که در شرایط حاضر بحث تمدید یا تجدید مهلت زمانی دریافت ودایع مطرح نیست، گفت: باید بیشتر به نحوه چگونگی و زمان تبدیل ودایع به سهام شرکت مخابراتی مشخص و پرداخته شود.

اسناد مزایده اپراتور سوم تا مهر ماه نهایی می‌شود

رییس مرکز تحقیقات مخابرات از نهایی شدن اسناد مزایده اپراتور سوم تلفن‌همراه تا پایان مهر ماه سال‌جاری خبر داد.

به گفته کمال محامدپور، مرکز تحقیقات مخابرات هم‌اکنون در حال بررسی مطالعاتی پروژه اپراتور سوم تلفن‌همراه است که پس از نهایی شدن به سازمان مقررات تحویل خواهد شد.