عکس‌های  قدیمی‌تان را بازسازی کنید

بازار دیجیتال- شرکت HP که این روزها یکی از پرطرفدارترین مارک‌ها در دنیای محصولات دیجیتال است، سعی دارد با تولید محصولات متنوع و با قابلیت‌هایی مختلف سهم خود را از بازار حفظ کند. HP اما در حال حاضر توانسته به جایگاه خوبی در بازار محصولات و ماشین‌های اداری برسد. به همین دلیل هم هست که در اغلب دفاتر کاری یا شرکت‌ها ممکن است یکی از اسکنر یا پرینترهای تولیدی این شرکت را ببینیم. G۳۰۱۰ یکی از اسکنرهای HP است که امکانات متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این اسکنر تخت و خوابیده، در واقع یک اسکنر رنگی است که به طور ویژه برای عکس‌ها طراحی شده است. G۳۰۱۰ با عمق رنگ ۴۸ بیت قابلیت چاپ عکس های روشن و با کیفیت را دارد.

وضوح تصویر این اسکنر ۹۶۰۰×۴۸۰۰ نقطه در اینچ (dpi) است و می‌تواند عکس‌های مختلف را با ۶ رنگ اصلی اسکن کند. این اسکنر رنگی HP در واقع علاوه بر اسکن عکس‌هایی با تفکیک رنگ و وضوح مناسب، یک ویژگی متفاوت هم دارد.

G۳۰۱۰ می‌تواند انتخاب خوبی برای اسکن و بازسازی عکس‌های قدیمی باشد. این اسکنر می‌تواند قسمت‌ها کم‌رنگ عکس‌های قدیمی را پر رنگ کرده، قسمت‌های تیره را روشن کند و با استفاده از تکنولوژی Real Life شرکت HP برای بازسازی عکس‌های قدیمی گرد و خاک گذشته را از آنها بزداید. نرم‌افزار همراه این اسکنر امکان اسکن متون اسناد و مارک و ویرایش آنها را به کاربرانش می‌دهد. علاوه بر امکان اسکن اجسام سه بعدی، G۳۰۱۰ می‌تواند فایل‌های pdf را برای استفاده در محیط اینترنت، ایجاد کند.

مجهز بودن این اسکنر به پورت ارتباطی USB، انتقال داده‌ها به کامپیوتر را با سرعت بالا ممکن می‌کند. در حقیقت کاربران این دستگاه می‌تواند از آن در محل کار یا برای کاربردهای شخصی استفاده کنند.

اسکنر HP مدل G۳۰۱۰ با تمام کامپیوترهای شخصی و حتی کامپیوترهای Mac شرکت Apple هم سازگارند. در حال حاضر این اسکنر با قیمت ۱۰۵هزار تومان و با گارانتی شرکت سرزمین سبز در بازار عرضه و به فروش می‌رسد.