بازار خرید و فروش گوشی‌های موتورولا دستخوش تغییرات نسبی شد به طوری که در اکثر برندها با افت قیمت مواجه بود. مسوولان شرکت «فیتکو» وارد کننده گوشی‌های موتورولا پیشتر اعلام کرده بودند که لغو طرح رجیستری بر قیمت‌های گوشی‌های آنها تاثیر آنچنانی نخواهد داشت. بنابراین، این شرکت هیچ‌گونه نوسان قیمتی در محصولات خود ایجاد نکرد.

اما با انتشار خبر لغو طرح رجیستری گوشی‌ها از سوی شرکت مخابرات ایران که از دو هفته پیش اعلام شد، بازار داخلی دستخوش نوسان و شوک شد و لرزه‌های این شوک قیمت‌های متفرقه موتورولا را هم لرزاند و تلفن‌همراه موتورولا با کاهش قیمت مواجه شد.

پیش‌بینی می‌شود که روند کاهش قیمت گوشی شرکت‌های معتبر از جمله موتورولا در روزهای آینده نیز ادامه یابد.

در این هفته گوشی V۳i D&G موتورولا که از گوشی‌های پرطرفدار و پر فروش این کمپانی است، پس از دو هفته گذشته بر خلاف انتظار گران شد. افزایش تقاضای ناگهانی و عرضه کم این محصول در بازار تهران دلیل این گرانی ذکر شده است.

این گوشی به دلیل داشتن صدای قوی، ظاهری زیبا و تنوع قابلیت‌ها نسبت به مدل‌های دیگر موتورولا با استقبال خوبی از سوی ایرانی‌ها روبه‌رو شده است.

گوشی V۳X با گارانتی متفرقه نیز در بازار تهران در اواسط هفته با افزایش قیمت روبه‌رو شد، فعالان بازار این افزایش قیمت را از اثرات انتشار خبر لغو رجیستری گوشی‌ها می‌دانند.

از دیگر مدل‌های این شرکت که در آخرین روز‌های هفته با کاهش قیمت روبه‌رو شد، می‌توان به گوشی‌های D۸۴۰ و L۷ اشاره کرد که

به ترتیب به بهای ۱۰۰‌هزار ریالی و ۱۸۰‌هزار ریالی معامله شد.