اسپیکر جدید لاجیتک به بازار آمد - ۲۷ تیر ۸۶

بازار دیجیتال- Z۵۴۵۰ اسپیکر جدید شرکت لاجتیک است که با فناوری ویژه دیجیتال THX تولید و به بازار عرضه شده است. خروجی صدا به فرم ۵،۱ کانال، ساب و وفر مجزا با Bass شفاف و قدرتمند، کنترل از راه دور کامل، پایه نصب دیواری برای بلندگوهای اقماری از ویژگی‌های این اسپیکر جدید است.

صدای تئاترگونه دیجیتالی، Dolby Prologic II نسخه نهایی ارائه شده از خانواده دالبی، THX فناوری منحصر به فرد لاجیتک از دنیای دیجیتال، ادغام عملگر دوگانه Tweeter و Mid-Range در یک بلندگوی خاص با روکش آلومینیوم و در مجموع ۳۱۵ وات واقعی خروجی صدایی واضح، همه و همه دست در دست هم داده‌اند تا شما را هر چند برای زمانی کوتاه به فضایی دیگر میهمان کنند. اسپیکر جدید لاجیتک با ورودی هفتگانه خود این امکان را به شما می‌دهد که هر صدایی را با استفاده از تبدیل‌کننده دیجیتال آن متفاوت بشنوید.

بهره‌گیری از بلندگوهای دوگانه با هسته مرکزی یکسان و آلومینیومی، برای ایجاد و خلق صدایی شفاف و مناسب، کنترل از راه دور همه‌کاره با قابلیت فرماندهی به ۷ نوع دستگاه، انواع DVDها و انواع MP۳Playerها و دستگاه‌های پخش صدا، ایجاد صدایی واقعی و قابل لمس با استفاده از ساب‌ووفر قدرتمند و با صدای شفاف دوگانه از ویژگی‌های این کالا است. Z۵۴۵۰ با قیمت ۳۹۳هزار تومان و ضمانت دو ساله شرکت آواژنگ به فروش می‌رسد.