بازار دیجیتال- بازار سیم‌کارت در روزهای اول هر هفته، بیشترین تغییرات قیمت را دارد. این هفته نیز برخی از کدها با کاهش قیمت روبه‌رو بودند.

کدهای ۴ و ۵ و ۶ به ترتیب با ۳۷۰ و ۳۹۰ و ۳۷۵هزار تومان فروخته شد که نسبت به چند روز اخیر کاهش ۱۰ تا ۱۵هزار تومانی داشته است.
در این میان خط‌های قدیمی مثل کدهای یک و دو نیز در بازار کم شده و دلیل افزایش قیمت این نوع سیم‌کارت‌ها در هفته‌های اخیر را می‌توان همین عامل دانست.مهران علی‌نژاد، دبیر انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی در این مورد گفت:‌ قیمت سیم‌کارت‌های اپراتور اول در بازار افزایش یافت اما بعد از افزایش، تقریبا در دو هفته گذشته راکد مانده و نوسان چندانی نداشته است. همچنین خرید و فروش سیم‌کارت اعتباری همراه اول (919) در بازار رونق داشت و فروشندگان آنتن‌دهی خوب این اپراتور را یکی از دلایل فروش بیشتر این نوع سیم‌کارت در تهران دانستند. سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا هم به دلیل کمبود صفر این سیم‌کارت در بازار تغییری نکرده است. به گفته فعالان بازار، سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل به دلیل هزینه و تعرفه بالای آن نسبت به سیم‌کارت‌های اعتباری مورد استقبال واقع نمی‌شوند.