جدیدترین سینماهای خانگی سامسونگ به بازار عرضه شد

بازار دیجیتال- شرکت سامسونگ طی دو هفته اخیر جدیدترین دستگاه‌های سینمای خانگی خود را به بازار عرضه کرده است. HT-TXQ۱۲۰، HT-TX۲۵۰، HT-TX۳۵، HT-TX۲۵، HT-TQ۲۵ و HT-XQ۱۰۰ به عنوان جدیدترین دستگاه‌های سینمای خانگی سامسونگ معرفی شده‌اند.

HT-TXQ۱۲۰ در این بین جزو بهترین مدل این برند محسوب می‌شود که دارای قابلیت‌هایی چون خروجی صدا ۱۰۰۰وات، پخش فرمت‌های DVD، MP۳، WMA و JPEG و ورودی و خروجی HDMI است. این مدل سینمای خانگی سامسونگ همچنین به رادیو FM، دالبی پرولاجیک ۲ و اتصال به سایر دستگاه‌های دیجیتالی (USB HOST) است.

ضمن اینکه HT-TXQ۱۲۰ نسبت به دیگر سینماخانگی‌های جدید سامسونگ از قیمت بالاتری برخوردار است. در حال حاضر، این دستگاه با قیمت ۷۸۰هزار تومان و گارانتی یکساله شرکت سا‌م‌سرویس به فروش می‌رسد.

همچنین مدل‌‌های دیگر عرضه شده نیز دارای ویژگی‌های سینماخانگی مدل HT-TXQ۱۲۰ هستند. ولی بیشترین تفاوت آنها در میزان قدرت خروجی صدای آنها است.

به طوری که قدرت خروجی صدای مدل‌های HT-TX۲۵۰، HT-TX۳۵ وHT-TX۲۵ر ۶۰۰ ، ۸۰۰ و ۶۰۰ وات است.

ضمن اینکه دو مدل HT-TQ۲۵ و HT-TXQ۱۰۰ نیز با قدرت خروجی صدا ۵۰۰ وات ارائه شده‌اند. در حال حاضر قیمت سینماخانگی‌های فوق به ترتیب ۵۲۰، ۴۲۰، ۳۴۰، ۳۰۰ و ۵۰۰هزار تومان است که با گارانتی یکساله شرکت سام‌سرویس به فروش می‌رسند.