بازار دیجیتال - سیم‌کارت‌ تلفن همراه در بازار دیروز تهران همانند روز پیش از آن با قیمت‌های ثابت معامله شد و بازار با کمترین افزایش یا کاهش تقاضا برای خرید سیم‌کارت تلفن روبه‌رو بود.

به گفته فروشندگان سیم‌کارت تلفن همراه، تنها کدهای ۳ و ۷ به ترتیب با ۴۸۰ و ۳۶۵هزار تومان در بازار فروخته شد که به ترتیب ۱۰ و ۵هزار تومان افزایش قیمت را نسبت به روز قبل از آن نشان می‌داد.
فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند در تیر ماه به علت زمان واگذاری سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی، بازار سیم‌کارت با نوسان قیمت مواجه شود. اما بررسی بازار در چند روز نشان می‌دهد که این ثبات قیمت‌ها تا زمان واگذاری سیم‌کارت‌ها ادامه خواهد داشت.
این در حالی است که سیم‌کارت صفر ۵ و ۶ همچنان در بازار کمیاب هستند و انواع کارکرده آنها به ترتیب با قیمت ۳۴۵ و ۳۲۵ به فروش می‌رسد.
روز گذشته سیم‌کارت کد 2 صفر نیز با 5هزار تومان افزایش به فروش رسید.قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل و تالیا هم تغییر نکرده و قیمت سیم‌کارت ثابت ایرانسل کارکرده هم با قیمت 90هزار تومان فروخته شد.البته گفتنی است قیمت سیم‌کارت‌ها در فروشگاه‌های مختلف بین 5 تا 10هزار تومان در نوسان است.