جشنواره‌ای برای فروش تابستانی

بازار دیجیتال- دومین جشنواره فروش تابستانی محصولات سونی از ۱۶ تیرماه آغاز به کار کرد و تا ۲۹ شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت. نعیمی، مدیرعامل روابط عمومی شرکت بازرگانی ایران (سونی) در زمینه هدف از برگزاری این جشنواره به خبرنگار ما گفت: شناساندن تمام نمایندگی‌های اصلی و معتبر و ارتباط نزدیک با مشتریان از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است. چرا که به نظر می‌رسد از طریق مبادی غیر رسمی نیز برخی از شرکت‌ها به ورود محصولات سونی و برندهای دیگر اقدام می‌کنند.

از اینرو در این جشنواره سعی می‌کنیم نمایندگی‌‌های معتبر و رسمی را معرفی کنیم.

وی همچنین در زمینه نحوه فروش محصولات سونی در این جشنواره اعلام کرد: تمام محصولاتی که در این مدت از طریق فروشگاه‌های اصلی سونی به فروش می‌رسد با همان قیمت سابق است و تخفیف ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته نشده است، اما در مورد برخی از لوازم جانبی شرکت سونی این تخفیف صورت می‌گیرد.

نعیمی به ارائه هدایای ویژه خرید از سوی این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت بازرگانی ایران در این جشنواره برنامه‌ای را در نظر دارد تا در آن در ازای خرید برخی از محصولات هدایایی چون کاپشن، حافظه و کیف به خریدار اهدا شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های بعدی این شرکت در سایر استان‌ها از تاریخ ۲۰ تیر تا اواخر شهریور خبر داد و گفت: شرکت بازرگانی ایران در نظر دارد، برنامه خدمات سرویس‌دهی رایگانی را در ۱۱ استان کشور برگزار کند که در آن جشنواره تمام محصولات سونی به صورت رایگان تعمیر می‌شوند مگر اینکه قطعه در تعمیر آن به کار گرفته شود که در آن صورت هزینه آن دریافت خواهد شد.