در حالی که اپراتور ایرانسل در بسیاری از تبلیغ‌های جدید خود سرویس MMS خود را حذف کرده است، یک مقام سازمان تنظیم مقررات، آب پاکی را روی دست همه ریخته و گفته که تا سه ماه آینده این سرویس ارائه نخواهد شد. محمدرضا فرنقی‌زاده که مدیرکل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات را برعهده دارد به ایسنا گفته که به جهت تنظیم مقررات اجرایی و حقوقی مربوطه، ارائه این سرویس (MMS) فعلا متوقف شده و احتمالا تنظیم قوانین مربوطه تا سه ماه به طول خواهد انجامید زیرا یک سرویس به شمار می‌رود و طبیعتا مسائل خود را به همراه دارد.

این مقام سازمان تنظیم مقررات نگفته که چرا زودتر از این به فکر تنظیم مقررات مربوط به این سرویس نیفتاده‌اند، در حالی که ایرانسل از ماه‌ها قبل از ارائه سیم‌کارت‌های خود، وعده MMS را نیز داده بود.

بسیاری از دارندگان سیم‌کارت‌های ایرانسل این سوال را از مسوولان مربوطه دارند که چرا حالا و بعد از فروش این همه سیم‌کارت، مسوولان به فکر قطع این سرویس و قانونمند کردن آن افتاده‌اند و هزینه این خسارت را چه کسی به مشتریان ایرانسل پرداخت می‌کند. در همین حال خبرگزاری فارس باز هم به نقل از یک مقام مطلع گفته سخنان مسوولان ایرانسل مبنی بر به توافق رسیدن برای ارائه سرویس MMS، اعمال محدودیت و کنترل این پیام‌ها به درخواست شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بوده است. این مقام مطلع که باز هم نخواسته نامش فاش شود، گفته سازمان تنظیم مقررات، تنها اجراکننده دستورات بوده و این امر به ایرانسل نیز ابلاغ شده است.